نسخه چاپی

نقد یك طرفه دولت صحیح نیست

عضو كمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: همه دولت های نقص داشته و دارای اشكال بودند ولی نقد یك طرفه یك دولت توسط دولت دیگر صحیح نیست.

به گزارش نما به نقل از مهر، عصر پنج شنبه سید حسین نقوی عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در حاشیه حضور در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزیابی عملکرد و رفتار دولت ها باید از طریق مراجع و محافلی که بی طرف هستند، انجام شود.

وی افزود: این یک واقعیت است که هر دولتی خود را بدون نقص می بیند اما باید تحلیلگران و مراجع بی طرف درباره عملکرد دولت ها قضاوت کنند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجامع بی طرف می توانند هر دولتی را در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی مورد ارزیابی قرار دهند.

نقوی حسینی با اشاره به برخی نظرات مخالف درباره سیاست خارجی دولت گذشته اضافه کرد: برخی تحلیلگران معتقد هستند که دولت گذشته بسیار شجاعانه از باورها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کرد و محکم در برابر قدرت ها می ایستاد.

وی متذکر شد: به هر ترتیب باید قضاوت پیرامون رفتارهای دولت بر عهده مراجع بی طرف گذاشته شود، البته همه دولت های نقص داشته و دارای اشکال بودند اما نقد یک طرفه یک دولت توسط دولت دیگر صحیح نیست.

گفتنی است دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های جنوبشرق استان تهران تا روز دوشنبه دوم شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ دائر بوده و هر روز میزبان مسئولان و مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت و شهرری است.

۱۳۹۴/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...