نسخه چاپی

دیدار مسئولان استان قم با لاریجانی

استاندار و تعدادی از مقامات ارشد استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و در موضوعات مختلف شهری هم فكری كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري صداوسيما، استاندار قم در اين ديدار با ابراز خرسندي از اين نشست اظهار اميدواري کرد که با همدلي و همراهي همه مديران قم و پشتيباني رئيس مجلس شوراي اسلامي توسعه قم شتاب بگيرد.

صادقي افزود: مسئولان قم به دنبال ايجاد زيرساخت هاي شهري براي رفاه و بهبود زندگي شهرداران هستند.

شهردار قم هم همفکري رئيس مجلس و مديران استان را براي ايجاد زيرساخت هاي شهري بويژه در منطقه پرديسان را به فال نيک گرفت و خاطرنشان کرد: اميدواريم که حاصل اين نشست ها بتواند برخي از گره هاي کور را حل کند و منجر به توسعه طرحهاي شهري شود.

سقائيان نژاد ايجاد دسترسي هاي مناسب براي پرديسان را از مسائل مطرح شده در اين جلسه عنوان کرد و افزود: بلوار مرجعيت و بلوار زائر دو راه دسترسي مهم اين منطقه است که پيش بيني شده است با پايان عمليات اجرايي آن تا پايان امسال به بهره برداري برسد.

وي همچنين ايجاد چهارصد هکتار فضاي سبز در پرديسان را از ديگر مسائل مورد تاکيد اين نشست دانست و خاطرنشان کرد: مقرر شد با همکاري اداره کل راه و شهرسازي منابع آبي موردنياز براي توسعه فضاي سبز منطقه پرديسان تامين شود.

شهردار قم همچنين احيا بافت هاي فرسوده بويژه دروازه ري و چهل اختران و مسائل زيست محيطي را از ديگر مباحث مطرح شده در اين جلسه برشمرد.

مديرکل راه و شهرسازي هم از آغاز عمليات اجرايي پل اصلي منطقه پرديسان خبر داد و گفت: اين طرح باتوجه به توافق پيمانکار چهارماهه است و مقرر شده تا پايان امسال به بهره برداري برسد.

بهشتي افزود: منابع اين طرح از اعتبارات ملي، صد در صد تامين شده است که همزمان با اين طرح لاين بلوار زائر براي اتصال به بلوار امام علي و شهيد آويني اجرا مي شود.

۱۳۹۴/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...