نسخه چاپی

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از مهر

مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی با اشاره به برنامه‌های این شركت برای استقبال از مهر، گفت: ۴ هزار اتوبوس اورهال شده و در خطوط به‌كار گرفته می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از مهر، پیمان سنندجی با بیان اینکه مهر ماه، عید حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود، اظهار کرد: ما در این ماه با افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافر روبرو هستیم.

وی ادامه داد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید که در گمرک بندرعباس هستند به خطوط ۱۰ گانه تندرو منتقل می‌شوند که تلاش می‌کنیم برای تقویت خط ۷ تندرو ۳۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها را به این خط تزریق کنیم تا در شلوغی عصرگاهی مسافران کمتر دچار سختی شوند.

سنندجی با اشاره به دیگر برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد: ۴ هزار دستگاه اتوبوس قبل از مهر ماه اورهال شده و در خطوط مختلف تردد خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به فعالیت شرکت اتوبوسرانی در حوزه سرویس مدارس تصریح کرد: تنها اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی می توانند به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند که دارای برچسب معاینه فنی باشند که ۱۲۰ اتوبوس و مینی‌بوس در این بخش فعالیت می کنند.

به گفته وی، امسال ۹۰ اتوبوس نیز به عنوان سرویس مدارس استثنایی به کار گرفته می‌شوند.

سنندجی از راه‌اندازی نام ایستگاه‌ها در داخل اتوبوس‌ها تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات به مسافران افزایش پیدا کند.

۱۳۹۴/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...