نسخه چاپی

به پشت قبوض آب توجه كنید

مدیرعامل شركت آبفای شهرها و شهرك های غرب استان تهران گفت: ثبت حوادث خطوط توزیع آب در سامانه ۱۲۲، به زمان تماس مردم بستگی دارد؛ با برقرای نخستین تماس، بلافاصله گزارش بروز حادثه ثبت شده و اقدامات لازم آغاز می شود.

به گزارش نما، ولی‌الله محمدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یک انشعاب یک دوم آب که برای یک واحد مسکونی بود، در یکی از کوچه‌های خیابان مصیب زاده در منطقه سرآسیاب شهرستان ملارد دچار حادثه شده بود که این حادثه و قطعی آب، ساعت 8 و 52 دقیقه صبح امروز با تماس یکی از شهروندان با سامانه 122 در سیستم آبفا ثبت شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از ثبت تماس در سامانه 122 شهریار، رسیدگی به این مورد در منطقه مربوطه در دستور کار قرار گرفت و حدود نیم ساعت پس از حضور مأموران آبفا در محل، مسئله شکستگی خط لوله و قطع آب برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران در پاسخ به اینکه چرا ثبت گزارش های حادثه در سامانه 122 با گذشت چندساعت از وقوع حوادث صورت می گیرد، تصریح کرد: ثبت حوادث خطوط توزیع آب در سامانه 122، به زمان تماس مردم بستگی دارد؛ با برقرای نخستین تماس، بلافاصله گزارش بروز حادثه ثبت شده و اقدامات لازم آغاز می شود.

وی افزود: پشت تمام قبوض آبی که برای مشترکان صادر می شود، شماره سامانه 122 و شماره واحد امداد و حوادث آبفا آورده شده است و اگر مردم به پشت قبوض آب خود توجه کنند، می دانند که در زمان وقوع حوادث در خطوط توزیع آب، با برقراری تماس با سامانه 122 ، شاهد رفع مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران خاطرنشان کرد: بیش از 250 کیلومتر شبکه داریم که قطعا نمی توانیم در تمامی طول این شبکه نیروهای بازرسی بگذاریم و این گزارش های مردمی است که به ما کمک می کند تا در اسرع وقت از مشکلات به وجود آمده در نقاط مختلف آگاه شویم.

۱۳۹۴/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...