نسخه چاپی

«در حاشیه» واقعا ساخته می شود؟

اخبار ضد و نقیض درباره سریال مهران مدیری سرنوشت فاز دوم آن را دچار ابهام كرده. در حالی كه مدیر شبكه سه از فراهم شدن مقدمات ساخت آن خبر داده، رییس مركز امور نمایشی سیما می گوید هیچ چیز قطعی نیست.

به گزارش نما به نقل از روزنامه هفت صبح: اخبار ضد و نقیض درباره سریال مهران مدیری سرنوشت فاز دوم آن را دچار ابهام کرده. در حالی که مدیر شبکه سه از فراهم شدن مقدمات ساخت آن خبر داده، رییس مرکز امور نمایشی سیما می گوید هیچ چیز قطعی نیست.

خبررسانی سریال «در حاشیه» به شکلی عجیب دارد انجام می شود. غالب خبرهایی که از فاز دوم این سریال به رسانه ها راه می یابند یا از زبان مدیر شبکه سه است یا پاسخ هایی است که بازیگران سریال در برنامه های تلویزیونی بیان می کنند.

از این شیوه عجیب اطلاع رسانی که بگذریم، ضد و نقیض بودن اخبار فقط یک سوال باقی می گذارد، این که آیا واقعا قرار است فاز دوم «در حاشیه» ساخته شود؟ دیروز محمودرضا تخشید، رییس مرکز امور نمایشی سیما درباره سریال «در حاشیه» و زمان تولید آن به خبرگزاری مهر گفته: «هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما به محض این که گروه این سریال آماده شوند و دکورها، متن ها و باقی مسائل تدارک دیده شود و کار کلید بخورد اطلاع داده خواهد شد.»

حتما می توان این خبر را متقن ترین خبر درباره سریال مدیری دانست چرا که سریال در مرکزی تولید می شود که مستقیما زیر نظر تخشید است. کمی به عقب برگردیم به 17 خرداد، جایی که غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه به فارس گفته بود: «تاکنون حدود 10 قسمت از فیلمنامه سری دوم نوشته شده و گروه سازنده به صورت همزمان در لوکیشن جدید مستقر شده و در حال طراحی و ساخت دکورهاست.»

میرحسینی حتی زمان پخش سریال را بعد از ماه صفر اعلام کرده بود. با این حساب صحبت های اخیر تخشید دقیقا مقابل گفته های میرحسینی و دیگر عوامل سریال قرار می گیرد. 12 تیر ماه جواد رضویان در برنامه «خندوانه» گفته بود: «این سریال در حال نگارش است و تاکنون پنج قسمت از آن آماده شده است. در حال حاضر عوامل، مشغول طراحی دکور جدید برای «در حاشیه» هستند و بعد از ماه رمضان کار ساخت آن را آغاز می کنند.»

بعد از حواشی فاز یک و کوتاه شدن سریال، اخبار مختلفی درباره روند ادامه داستان «در حاشیه» رسانه ای شد که حالا و با صحبت های رییس مرکز امور نمایشی سیما، باید روی همگی آنها خط بطلان کشید. آیا سریال مهران مدیری واقعا قرار است ادامه داشته باشد؟!

۱۳۹۴/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...