نسخه چاپی

درگیری در لبنان بر سر بحران زباله +عكس

عکس خبري -درگيري در لبنان بر سر بحران زباله +عکس

معترضین دولت لبنان را به ناكارآمدی در حل معضل زباله در خیابان های بیروت متهم می كنند. آنها به نشانه ادامه اعتراضات در میدان ریاض الصلح بیروت، با برپایی چادرهایی، تحصن كردند.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران : معترضین دولت لبنان را به ناکارآمدی در حل معضل زباله در خیابان های بیروت متهم می کنند. آنها به نشانه ادامه اعتراضات در میدان ریاض الصلح بیروت، با برپایی چادرهایی، تحصن کردند.

نصب چادر در خیابان های بیروت، به نشانه ادامه اعتراضات « بحران زباله»اعتراضات شماری از شهروندان لبنانی به بحران جمع شدن زباله در خیابان های بیروت، به درگیری با پلیس کشیده شد.

ادامه اعتراض شهروندان لبنانی به بحران زباله در بیروت باعث شد تا میان پلیس و معترضان تنش های سختی درگیرد و پلیس برای سرکوب به استفاده از گلوله و گاز اشک آور روی آورد.

این تظاهرات با شعار بوی گندتان درآمد برگزار شد و معترضین خواستار استعفای کابینه، انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات پارلمانی جدید شدند.

از هفته ها قبل به دلیل پر شدن انبار زباله در حومه بیروت، زباله های پایتخت لبنان جمع آوری نمی شود و خیابان های بیروت مملو از زباله و آشغال شده اند.

معترضین دولت لبنان را به ناکارآمدی در حل معضل زباله در خیابان های بیروت متهم می کنند. آنها به نشانه ادامه اعتراضات در میدان ریاض الصلح بیروت، با برپایی چادرهایی، تحصن کردند.

حمله برخی از شرکت کنندگان در اعتراضات به ساختمان های دولتی باعث ایجاد زد و خوردهای شدید میان معترضان و نیروهای امنیتی شد به طوری که در اثر این درگیری ها 11 معترض و 35 پلیس زخمی شدند.

نیروهای امنیتی لبنان، معترضان را به استفاده از خشونت متهم کرده و گفته اند: برخوردهای خشونت آمیز معترضان باعث شد با آنان مقابله به مثل شود.

این در حالی است که وزیر کشور لبنان خطاب به مسوولین امنیتی خواهان توقف استفاده از اسلحه علیه معترضان شد و تاکید کرد: تمام کسانی که به نوعی از اسلحه استفاده کنند، مجازات می شوند.

۱۳۹۴/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...