نسخه چاپی

محسن بنگر:من از این آقا عذرخواهی می كنم

مدافع تیم پرسپولیس گفت:برای شنیدن خبر بخشیدنم لحظه شماری می كنم.

به گزارش نما به نقل از کاپ، محسن بنگر درباره محرومیت علیرضا فغانی از قضاوت به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت:من در این باره نظری ندارم.پس از بازی پنجشنبه عصبانی بودم و یک سری حرف هایی زدم که نباید می زدم.فغانی داور بازی بود و اگر بی احترامی به او کردم عذرخواهی می کنم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه همه کارشناسان داوری معتقدند که فغانی قضاوت ضعیفی داشته است بیان داشت:این حرف ها مهم نیست.ما سه امتیاز را از دست دادیم و دیگر اهمیتی ندارد که کارشناسان چه می گویند.مهم نتیجه بود که دیگر برنمی گردد.

وی درباره بازی مقابل فولاد گفت:به طور حتم مسابقه دشواری در پیش داریم.ما دراهواز دو حریف داریم.یکی گرمای شدید هوا و دیگری حریف سخت مان.فولاد تیم قدرتمندی است ولی باید تلاش کنیم که نتایج ضعیف مان جبران شود.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه روز دوشنبه قرار است درباره کارت قرمز وی تصمیم گیری شود اظهار داشت:امیدوارم من را ببخشند.من این کارت را به نه حق گرفتم و دوست دارم مقابل فولاد بازی کنم.برای شنیدن خبر بخشیدنم لحظه شماری می کنم.

وی درباره اینکه این روزها بحث تغییر برانکو جدی تر از گذشته مطرح می شود بیان داشت:تیم ما فوتبال روانی را این روزها بازی می کند اما با بدشانسی در گاهی اوقات امتیازاتی را از دست داده ایم.من ۴ سال است در پرسپولیس حضور دارم و تا به این مدت هرگز قولی به هواداران ندادم اما این بار قول می دهم پرسپولیس در پایان لیگ جزو سه تیم برتر خواهد بود.

بنگر درباره کری خوانی هواداران استقلال درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت:من درباره آنها صحبتی ندارد اما اطمینان داشته باشند امسال هم رفت و برگشت هم استقلال را می بریم.البته بازیکنان استقلال حرفه ای اند و برای ما کری نمی خوانند.آنها می دانند ۴ هفته از لیگ گذشته و راه زیادی تا پایان مسابقات باقی است.

۱۳۹۴/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...