نسخه چاپی

الله كرم:جوانفكر به جای شانتاژ خود را تسلیم دستگاه قضایی كند

رییس شورای هماهنگی حزب الله در در واكنش به سرمقاله امروز روزنامه ایران گفت: آقای جوانفكر به جای شانتاژ و اتهام زدن به دیگران خود را تسلیم دستگاه قضایی كند.

حسین الله کرم رییس شورای هماهنگی حزب الله در گفت و گو با فارس در واکنش به انتشار سرمقاله روزنامه ایران که در آن جوانفکر مدعی شده که گروهی به نام جمعیت انصار حزب الله و افرادی مانند الله کرم به دنبال ترور وی هستند، گفت: آقای جوانفکر تا کنون حرف‌های ضد ونقیض زیادی زده است و مورد اعتراض دادگاه‌های کشور نیز بوده است.

وی افزود: جوانفکر حتی یک بار هم خودش را تسلیم مراجع قضایی و قانونی نکرده است چرا که از رانت‌های قدرت و حکومتی استفاده می کند.

رییس شورای هماهنگی حزب الله ادامه داد: بنابراین اساسا" حرف‌های آقای جوانفکر حرف‌های قابل قبولی در نزد اهالی سیاست و مطبوعات نیست. ایشان فردی است که باید ابتدا به اعتماد سازی افکار عمومی و سیاسی بپردازد نه اینکه حرف‌هایی بزند که این حرف‌ها عمدتا" مورد شک و تردید قرار بگیرد.

الله کرم گفت: به طور مشخص و صریح اگر ایشان تهمتی را به کسی وارد می‌کند باید آن را به صورت قانونی مطرح کند و از شانتاژهای مطبوعاتی و ژورنالیستی دوری نماید به طور حتم این مسئله به نفع او و روزنامه ایران است.

وی افزود: بنده معتقدم از زمانی که ایشان مدیر روزنامه ایران شده است این روزنامه سطح آن پایین آمده است و بسیاری از برجستگان سیاسی را می‌شناسم که با این نشریه ارتباط داشتند و از زمانی که ایشان به ریاست این مجموعه رسیدند، از روزنامه ایران جدا شدند.

رییس شورای هماهنگی حزب الله ادامه داد: این نشانه این است که بی‌اعتمادی نسبت به ایشان در عرصه مطبوعات و مسئولان وجود دارد. به نظر من اگر ایشان اتهامی را به کسی نسبت می دهد بهتر است از این شانتاژها کناره گیری کند و مطالب خود را با نیروهای امنیتی و قضایی در میان بگذارد و از صدور حکم پرهیز کند و کمتر جایگاه روزنامه ایران که یک روزنامه مهم برای ملت ایران است را پایین بیاورد.

۱۳۹۱/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...