نسخه چاپی

واكنش فدراسیون به كناره‌گیری‌ پرسپولیس

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واكنش به اظهارات رویانیان گفت: با كسب اجازه از علما در ماه رمضان لیگ برتر را برگزار می‌كنیم.

هادی آیت‌اللهی در گفت و گو با فارس درباره اینکه با پایان فصل نقل و انتقالات آیا تخلفی صورت گرفته یا خیر تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف از سوی باشگاهی به ما نرسیده است. تیم ها بعد از پایان ثبت قرارداد در هیئت فوتبال تا 72 ساعت بعد فرصت دارند این قراردادها را در سازمان لیگ ثبت کنند. یکشنبه آخرین فرصت تیم ها برای ثبت قراردادها در سازمان لیگ است.

وی درباره اظهارات رویانیان مبنی بر رفتن نزد علما برای شرکت نکردن در لیگ برتر در ماه رمضان اظهار داشت: رویانیان مختار است هر کاری که صلاح می داند انجام دهد. ما هم اجازه خودمان را از علما گرفته ایم که بازی ها را برگزار کنیم. این نظر شخصی رویانیان است و نظر هر کسی هم محترم است. ما لیگ را طبق اعلام قبلی از پنجشنبه هفته جاری آغاز می کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با اینکه آیا فدراسیون قرارداد حق پخش تلویزیونی را امضا کرده یا خیر گفت: امیدواریم در دو سه روز آینده شرایطی پیش آید که رضایت طرفین جلب شود و قرارداد را امضا کنیم.

۱۳۹۱/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...