نسخه چاپی

درمان رایگان فاقدین شناسنامه در بیمارستانهای دولتی

رییس سازمان بهزیستی كشور از تحویل 2200 مسكن مددجویی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: 34 واحد مسكونی دیگر نیز مراحل پایانی ساخت را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان فرهیخته حامی سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه در راستای تقویت روحیه همکاری و خیر جمعی، پزشکانی که با مراکز نگهداری بهزیستی همکاری داشتند به صورت رایگان اقدام به ویزیت و درمان مددجویان می‌کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند گفت: متخصصان پوست، دندانپزشکان، متخصصان اطفال و پزشکان در امر غربالگری و... مددکار بهزیستی بودند و امیدواریم این اقدام به تقویت ابعاد مختلف سلامت در اجتماع کمک کند.

وی ادامه داد: خیرجمعی، داروی بی‌بدیل تقویت سلامت اجتماعی است و باید شرایطی را فراهم کنیم که افراد بی‌پناه بتوانند نیازهای درمانی خودشان را از طریق پزشکان نیکوکار و خیرین برطرف کنند.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در بسیاری از شیرخوارگاه‌های ما نیازهایی چون ویزیت و امور تشخیصی به صورت رایگان انجام می‌شود، ادامه داد: امروز از آزمایشگاهی تقدیر کردیم که همه خدماتش را به صورت رایگان برای مددجویان انجام می‌داد. شمار پزشکان نیکوکار که حامی بهزیستی هستند در تهران به 100 نفر می‌رسد. وزیر بهداشت نیز اعلام کرد که هزینه بستری افرادی که فاقد شناسنامه هستند به صورت رایگان در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود.

بندپی در ادامه از تحویل 2200 مسکن مددجویان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: 34 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در مرحله نازک‌کاری و پایانی قرار دارند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک آماده تحویل شوند.

رییس سازمان بهزیستی کشور درباره افزایش مستمری مددجویان نیز افزود: افزایش مستمری مددجویان به بودجه 95 و یا برنامه ششم توسعه موکول می‌شود.

۱۳۹۴/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...