نسخه چاپی

واكنش وزیر به تجمع مقابل سفارت انگلیس

وزیر كشور گفت: انتخابات در ۹ كلان‌شهر ان‌شاءالله با جلب نظر شورای نگهبان به‌صورت ۱۰۰درصد الكترونیك برگزار می‌شود. تعرفه هر استان خاص است و رنگ خاصی هم دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نشست خبری که عصر امروز (دوشنبه) در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور به‌مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، گفت: در حوزه امنیت داخلی واقعاً تلاش‌های خوبی صورت گرفته و هیچ ناامنی در این حوزه نداریم و رصد، کنترل و دیده‌بانی کامل برقرار است.

وی افزود: در حوزه اجتماعی و به‌خصوص آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی با فشارهایی که داشتیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کردیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: تفاسیری که از سخنان رئیس جمهور درباره شورای نگهبان به عمل آمد، فهم درستی از صحبت‌های ایشان نبوده و به‌صورت ناقص مطرح شده است.

وی افزود: دخالت دستگاه‌های نظامی هم در حوزه انتخابات نه در قانونی پیش‌بینی شده و نه مصلحت است که به‌عنوان یک عنصر سیاسی در انتخابات دخالت کند. ما در همه مراحل با شورای نگهبان به توافق رسیدیم و مشکلی با آنها نداریم.

وزیر کشور با بیان "در خصوص رد یا تأیید صلاحیت، محور ما قانون است" گفت: تحقیقات در امر بررسی صلاحیت‌ها فقط از 4 مرجع قانونی معتبر است.

وی در خصوص تجمع مقابل سفارت انگلیس نیز گفت: هیچ درخواست تجمعی به وزارت کشور در خصوص مسائل روز گذشته نداشتیم و با افراد کمی که در آنجا حضور داشتند، برخورد شد. اگر تجمعی غیرقانونی باشد، نیروی انتظامی برخورد می‌کند.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: اصلاً ما هیچ درخواست تجمعی مقابل سفارت انگلیس نداشتیم. برای همین هم وظیفه نیروی انتظامی برخورد با شکل‌گیری هر نوع تجمع بدون مجوز است.

وی افزود: انتخابات در 9 کلان‌شهر ان‌شاءالله با جلب نظر شورای نگهبان به‌صورت 100درصد الکترونیک برگزار می‌شود. تعرفه هر استان خاص است و رنگ خاصی هم دارد.

۱۳۹۴/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...