نسخه چاپی

شكایت هفت تیم لیگ برتری فوتبال از داوران

معاون قهرمانی وزیر ورزش گفت: هفت تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال به قضاوت داورانشان در بازی هایی كه انجام داده اند معترض هستند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما ؛ نصرالله سجادی در نشست خبری وزیر ورزش و معاونان او افزود: پیش از آغاز لیگ برتر جلساتی با مسولان فدراسیون فوتبال داشتیم و در این زمینه ورود پیدا کردیم اما مداخله‌ای صورت ندادیم و تلاش کردیم که با هم‌فکری وضع داوری را سروسامان دهیم که در این مدت هم از 7 باشگاه شکایت‌هایی را درباره داوری دریافت کردم که ابراز نارضایتی کردند.

او گفت: به این منظور جلساتی با دپارتمان داوری و کمیته داوران برگزار شد و تذکراتی هم دادیم که توجه بیشتری به داوری‌های رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شود.

سجادی درباره استعدادیابی در حوزه ورزش گفت: در هفت فدراسیون استعدادیابی را آغاز کردیم، امروز 25 فدراسیون بطور منظم این کار را انجام می‌دهند و قرار است هفته اول آبان نمایشگاهی 2 روزه برگزار کنیم که فعالیت‌های استعدادیابی نشان داده شود.

سجادی درباره آخرین وضع فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند گفت: انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی شهریور انجام می‌شود، برای اتومبیلرانی هم ثبت‌نام آغاز شده، زمان انتخابات تنیس روی میز را هم بزودی اعلام می شود ، درباره جودو هم در هفته آینده نتیجه را اعلام می کنیم.

او درباره ضعف در ورزش پایه هم گفت: اگر بخواهیم سرمایه‌گذاری وسیع کنیم شرایط کنونی اجازه نمی‌دهد.

سجادی درخصوص بحث دوپینگ ورزشکاران هم گفت: از سال 2013 تا امسال بصورت منظم برای تیم‌هایی که به خارج اعزام می‌شوند نمونه‌گیری داشته‌ایم بگونه ای که در سال 2013 ، 650 نمونه گرفتیم که این رقم در سال 2014 ، 736 مورد بود، در سال 2015 هم با توجه به حساسیت المپیک از همه کسانی که برای حضور در مسابقات اعزام می‌شوند نمونه‌گیری داریم ضمن آنکه 5 ماهه اول سال 2015 ، 643 نمونه گرفتیم.

۱۳۹۴/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...