نسخه چاپی

پیام رئیس‌جمهور به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

حجت‌الاسلام حسن روحانی پیامی به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیامی به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

ولادت باسعادت امام رضا(ع) را گرامی داشته و حضور تمامی فرهیختگان در این جشنواره را ارج می‌نهم، ایران عزیز ستاره هدایتی از منظومه ولایت را روشنایی‌بخش دیدگان و امیدآفرین دل‌ها ساخته که نماد علم و حکمت و تدبیر و اعتدال بوده است.

مناظره‌های آن حضرت مایه مباهات و فخر اسلام و به‌ویژه تشیع در سراسر ادوار تاریخ است، این جشنواره مبارک که برای ترویج اندیشه ناب و اعتدال رضوی و با محوریت گفت‌وگو است، می‌تواند بستری مناسب برای تعامل سازنده در جهان و همدلی و همگرایی ادیان و مذاهب باشد.

دستاورد یک سال توجه ویژه و مشارکت همدلانه با اهالی فرهنگ و ادب و شیفتگان اقلیم هنر گنجینه‌ای است که آثار آن منشاء آفرینش می‌شود، این اقدام چشمگیر که به اهتمام عاشقان فرهنگ رضوی است گامی بزرگ در راستای اعتلای ملت بزرگ ایران است.

درک ابعاد وجودی و آشنایی با عمق فضائل امام مهربانی از منظر هنر متعهد، تلاشی مدبرانه برای نهادینه کردن فرهنگ تشیع است زیرا آفرینش‌های هنری بر دل همگان می‌نشیند، انسان معاصر در پرتو آموزه‌های دینی و مشی مبتنی بر خردورزی و اعتدال رضوی می‌تواند به افق‌های نشاط بخش دست یابد.

اینجانب از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره سپاسگزاری کرده و امیدوارم با بهره‌گیری از آموزه‌های امام رضا(ع) و تداوم و ارتقای سطح این اقدامات بیش از پیش شاهد رشد ایران اسلامی باشیم.

۱۳۹۴/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...