نسخه چاپی

بادامچیان در مراسم آیینه‌داران آفتاب:

مدعیان دروغین خط امام هنوز نسبت به شهید لاجوردی كینه دارند

عکس خبري -مدعيان دروغين خط امام هنوز نسبت به شهيد لاجوردي کينه دارند

نایب‌رئیس جبهه پیروان ضمن انتقاد از اعتدال لیبرالی و اعتدال مصلحتی برای دست یافتن به مقام، شهید لاجوردی را چریك معاصر قرن دانست كه از خط امام جلوتر یا عقب‌تر نبوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسدالله بادامچیان نایب‌رئیس جبهه پیروان در مراسم یادمان آیینه‌داران آفتاب(شهدای شهریورماه حزب موتلفه اسلامی) که عصر امروز سه‌شنبه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: شهریور در تاریخ ما همانند خرداد جایگاه ویژه‌ای دارد و رویدادهای تأثیرگذاری در این ماه رخ داده است.

بادامچیان با اشاره به آغاز جنگ و وقایع هشتم شهریور تصریح کرد: شهدایی همچون حاج مهدی عراقی که برای امام به منزله بیست مرد بودند در این ماه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به دو جبهه حق و باطل خاطرنشان کرد: انسان‌های عاشورایی و حسینی و زینبی می‌دانند که مهم در این عاشورا موضوع دشمن‌شناسی و ارزش‌گرایی است.

بادامچیان با بیان اینکه دشمن شناسی نیاز به بصیرت دارد، یادآور شد: بصیرت موجب می‌شود که انسان نگاه همه جانبه و عمیقی داشته باشد و دشمن را به خوبی بشناسد.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی دشمن‌شناسی را تأمین کننده پیروزی جبهه حق عنوان کرد و اظهار داشت: ما به وحدت عمل بر منبای هدایت‌های امام حق نیز نیاز داریم.

وی با تأکید بر اینکه در عاشورا مسئله مهم شناخت صراط مستقیم است خاطرنشان کرد: عافیت‌طلبی، تندروی و کندوری در بین عاشوراییان زمان موقعیت ندارد و صحابه پیامبر بودن انسان دشمن‌شناس را فریب نمی‌دهد.

بادامچیان با بیان اینکه مذاکره با دشمن اگر مانند حضرت ابالفضل(ع) زیر نظر امام برحق صورت گیرد مجاهدت محسوب می‌شود، گفت:‌ بنابراین مهم این است که ببینیم امام که نقشی را ترسیم می‌کند.

نایب‌رئیس جبهه پیروان ضمن انتقاد از اعتدال لیبرالی و اعتدال مصلحتی برای دست یافتن به مقام تصریح کرد: ما در این 37 سالی که از انقلاب می‌گذرد ندیده‌ایم که عناصر تندروی انقلاب یا لیبرال‌ها و میانه‌طلب‌ها کسی ترور شود؛ چرا که خیلی‌ها به صورت داغ شعار می‌دهند اما حرکتی علیه آنها نمی‌شود.

«مدعیان دروغین خط امام و شعاردهندگان و جریان فرقانی و کمونیسم با شهید لاجوردی کینه داشتند و هنوز هم دارند».

وی ادامه داد: بعد از شهادت شهید لاجوردی این خط فکری گفتند که لاجوردی کشته شده و نمی‌گفتند که او شهید شده است و در این میان از نهضت آزادی تا بیگانه‌پرست‌ها با شادی از شهادت شهید لاجوردی یاد کردند.

بادامچیان در پایان شهید لاجوردی را چریک معاصر قرن دانست که از خط امام جلوتر یا عقب‌تر نبوده است.

۱۳۹۴/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...