نسخه چاپی

همه كمدین ها در خندوانه

عکس خبري -همه کمدين ها در خندوانه

گروهبندی كمدین‌های مسابقه بی‌سابقه ایستاده باطنز خندوانه، با حضور اكبر عبدی صورت گرفت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، خادمین عزیز حرم امام رضا(ع) شب گذشته به مناسبت تولد این امام بزرگوار از شادی خندوانه بهره‌مند شدند و در واقع این شادی به آن‌ها تقدیم شد.

از ابتدای برنامه جوان نوید آغاز مسابقه کمدین‌های خندوانه را داد و بعد گفت : به ضرس قاطع اعلام می‌کنم که برای اولین بار در تاریخ تلویزیون ایران همچین اتفاقی می‌افتد که ۱۶ کمدین باهم جمع شوند و در فضای شاد و اینچنینی اجراکنند، بگویند و بخندند.

*مسخره بازی جدید خندوانه

بعد از این صحبت‌ها وی شروع به دعوت از هنرمندان این مسابقه بزرگ کرد، که در ادامه طی گروهبندی اسامی آن‌ها را می‌خوانید، اما قبل از آن جوان با اشاره به دوستی و همدلی که یکی از اهدافشان در این رقابت است بیان کرد که اگر هم تیمی کسی بالا برود و دیگری حذف شود،‌ او می‌تواند یارش را تا پایان همراهی و تشویق کند، که بنفشه خواه در این لحظه پاسخ داد: مگر می‌شود وقتی باختیم بیاییم و او را شاد کنیم؟!

در ادامه پس از پخش آیتمی از سفر بهروز بقایی به مشهد و یادآوری مسابقه کتابخوانی‌، جنابخان در جایگاه کمدین وارد شد و رامبد به اوهم خبر مسابقه خنداننده برتر را داد ولی جناب خان با شنیدن این واژه گفت: خنداننده برتر؟! این هم به اون اسم‌های مسخره قبلیتون مثل رامبد و خندوانه اضافه شد؟! بعد هم به بهنام دوستش زنگ زد و اعلام کرد تلویزیون را ببینند که دوباره مسخره بازی‌های خندوانه شروع شده!

*یا می‌خندید یا میایم براتون!

بعد هم گفت: مو الان یک جک می‌گویم اگر از خنده دل درد گرفتید که هیچ، و‌گرنه با بچه‌ها میایم براتونا!، اولیش این که یکبار دو تا جنوبی داشتن لاف می‌زدند که یکیشون میگه من تو جنگل آمازون در حال فرار کردن از دست یک شیر بودم تا اینکه اون بالاخره من را خورد، دوستش میگه کوکا خو اگه خوردت پس چرا الان زنده‌ای؟ و اون یکی جواب می‌دهد که آخه تو به ای می گی زندگی‌؟ !ما الان زندگی دارم؟‌

پس از این هم با اشاره به لطیفه‌ای دیگر که بازهم درباره همین لاف‌ها بود بیان کرد: در بین همین صحبت‌ها یکی به رفیقش میگه من رفتم جنگل و ۱۰تا شیر، ۳ تا زرافه و ۳تا ببر زدم، دومی میگه خوب همین؟! و او جواب می‌دهد: ها، ولی همه را با یک تیر زدم‌ها!

این‌ها جک‌هایی از جنابخان بودند که با خنده‌های زیادی مواجه شدند. او سپس توسط شاه حسینی یک شناسنامه جدید با نام فرشته جونده و سال تولد تازه که برای۹۴ بود را به جوان داد و گفت: بیا آقا، اون گیری که داشتی حل شد و دیگه می‌تونی با افتخار در مجامع عمومی حاضر شوی!

*برنده‌ای از نگاه مردم بین هشت گروه دو نفره

بعد از این گپ و گفت‌ها اکبر عبدی وارد شد وگروه‌های دونفره کمدین‌ها را با قرعه کشی تعیین کرد که این گروها به شرح زیر أاند: گروه اول مهران غفوریان و نادر سلیمانی، گروه دو امیرمهدی ژوله و هومن حاج عبداللهی، سومین گروه جواد رضویان و علیرضا خمسه،چهارم شقایق دهقان و رضاشفیعی جم، پنج سجاد افشاریان و سپند امیرسلیمانی، امیر کربلایی زاده و علی مسعودی ششمین گروه‌، هفتم الیکا عبدالرزاقی و بیژن بنفشه خواه و در پایان امین حیایی و سروش صحت.
این‌ها کمدین‌هایی بودند که قرار است آخر هفته‌ها در این گرو‌ها اجرا کنند و با رأی بینندگان یکی از آن‌ها به مراحل بالاتر دست یابد، با وجود این افراد و چنین مسابقه‌ای می‌توان گفت رقابتی خوش و مسابقه شیرنی را در پیش خواهیم داشت.

وقتی این گروه‌بندی تمام شد ،بعد از یک تنفس رسانه ای گروه موسیقی «درون» قطعه‌ای را همان جا در داخل استودیو نواختند ودر پایان جوان ضمن تبریک مجدد میلاد امام رضا (ع)خطاب به همه مردم خاطرنشان کرد: دوستتان داریم و آرزو می‌کنم همیشه سرحال و قبراق باشید و لحظه‌ای در زندگیتان پیش نیاید که از شدت غم وغصه سردرگم شوید و ندانیدکه چه کار کنید.

شاد باشید.

۱۳۹۴/۶/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...