نسخه چاپی

ذوب‌آهن از پس استقلال اهواز برنیامد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال اهواز در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال اهواز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 19:10 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن با ترکیب محمدرشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، حجت حق وردی، صائب محبی، ولید اسماعیل، اکبر صادقی، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مسعود حسن‌زاده، مهدی مهدی‌پور و کاوه رضایی به میدان آمد.

در سوی دیگر میدان هم برای استقلال اهواز پرویز کریمی، سعید سالارزاده، سعید قزلچی،طالب ریکانی، مبین میردورقی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، محسن حمیدی، میلاد پاک پرور و محمدغلامی بازی می‌کردند.

دقایق ابتدایی این دیدار در میانه میدان اداره می‌شد تا اینکه در دقیقه 8 بازی روی اشتباه ولید اسماعیل توپ در محوطه جریمه به بازیکن استقلال رسید اما محمد غلامی قدر این موقعیت را ندانست و توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

2 دقیقه بعد از این فرصت این بار ذوبی‌ها صاحب موقعیت شدند و روی توپ ارسالی کاوه رضایی، حسن‌زاده فرصت گلزنی داشت که ضربه سر این بازیکن روی خط دروازه توسط کریمی مهار شد.

در دقیقه 35 بازی باز هم مسعود حسن‌زاده در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که این فرصت را هم با ضربه‌ای که به کنار دروازه حریف زد از دست داد تا 2 تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم 2 تیم بازی کسل‌کننده و سردی را ارائه دادند تا اینکه یحیی گل‌محمدی با 3 تعویض خود ترکیب تهاجمی‌تر به تیم خود داد و همین مسئله سبب شد تا با حملات ذوبی‌ها کاوه رضایی در دقیقه 66 صاحب فرصت شود که البته شوت سنگین این بازیکن توسط گلر استقلال دفع شد.

در دقیقه 81 باز هم ذوب‌آهن روی یک کار گروهی صاحب فرصت شد و رجب‌زاده توپ ارسالی کاوه رضایی را روانه دروازه استقلال کرد اما توپ با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون فت تا همچنان دروازه آبی‌ها بسته بماند.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا ذوب‌آهن در آستانه تعطیلات 2 امتیاز خانگی را از دست دهد.

نتیجه قضاوت مهدی سیدعلی در این دیدار یک کارت زرد برای پرویز کریمی از استقلال اهواز بود.

۱۳۹۴/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...