نسخه چاپی

ترین‌های هفته پنجم لیگ‌برتر

فقط دو میزبان در پنجمین هفته لیگ پانزدهم به پیروزی رسیدند و تنها 7 گل از خط دروازه‌ها عبور كرد كه این پایین‌ترین آمار گل زده شده در هفته‌های اخیر است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، در هفته‌ای که فقط 5 گلزن داشتیم و بیشتر دروازه‌بان‌ها خوب کار کردند از دید ما ترین‌های هفته بدون احتساب بازی استقلال و نفت تهران اینگونه معرفی می‌شوند:

بهترین بازیکن: مهدی طارمی

ناجی پرسپولیس و شاید برانکو. بازیکنی که خیلی‌ها او را یکی از ستاره‌های حال حاضر ایران می‌دانند مقابل فولاد درخشید و با به ثمر رساندن دو گل و گرفتن یک پنالتی در اهواز باعث اولین پیروزی تیمش و جداییشان از قعر جدول شد تا هوادران سرخ‌ها امید بیشتری برای موفقیت پرسپولیس در ادامه فصل داشته باشند.
البته باید از احسان حاج‌صفی نیز نام برد که در آخرین بازی‌اش برای سپاهان دو گل زد و آنها را بدون شکست در صدر جدول نگه داشت.

بهترین تیم: گسترش فولاد

ملوانان که در دو بازی خانگی فصلشان به پیروزی رسیده بودند و با تساوی هفته گذشته مقابل نفت تهران از آمادگی بالایی برخوردار بودند مغلوب گسترش فولاد شدند تا کمالوند و شاگردانش به هفتمین امتیاز در سه هفته اخیر برسند و با 6 پله صعود در جایگاه چهارم جدول بایستند. می‌توانیم پرسپولیس که فولاد را شکست داده هم بهترین تیم هفته عنوان کنیم.

بهترین مربی: حسین فرکی

بدون شک مربی 58 ساله زردهای اصفهان مقتدرترین تیم لیگ را دارد. آنها با 3 پیروزی و یک تساوی به مصاف سایپای پرمهره رفته بودند و موفق شدند در تهران 2 بر صفر شاگردان جلالی را شکست دهند و با 13 امتیاز از پنج بازی به صدرنشینی ادامه دهند.

بهترین بازی: فولاد - پرسپولیس

تقابل اندیشه‌های دو مربی کروات که هیچ پیروزی در لیگ پانزدهم نداشتند تماشایی بود. بازی که در آن دو گل به ثمر رسید، یک پنالتی هدر رفت و بی‌دقتی مهاجمان هر دو تیم باعث دو گله بودند جدال فولاد و پرسپولیس شد. ضمن اینکه صبا و پدیده بازی تماشایی ارائه کردند و بدون شک اگر عملکرد خوب دوازه‌بانان دو تیم نبود شاهد گل‌های بیشتری در این مسابقه بودیم.

* ترین‌های کلی

بدترین خط دفاع:

پرسپولیس با حفظ این عنوان در هفته‌های اخیر به کار خود ادامه می‌دهد. با اینکه اولین کلین‌شیت سوشا مکانی در اهواز رقم خورد اما هنوز تیم او با 10 گل خورده در 5 بازی با میانگین 2 گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ را دارد.

بدترین خط حمله:

استقلال اهواز مقابل ذوب‌آهن هیچ گلی نزد تا مثل هفته گذشته با دو گل زده در این فصل بدترین خط حمله را داشته باشد.

بیشترین باخت:

با سه شکستی که پرسپولیس و سیاه جامگان در لیگ امسال داشتند این عنوان به آنها تعلق پیدا می‌کند.

بهترین خط دفاع:

استقلال خوزستان که از خط دفاعی و دروازه‌بان برزیلی خوبی بهره می‌برد این هفته هیچ گلی از تراکتورسازی در تبریز دریافت نکرد تا همانند دو بازی اخیر دروازه‌اش بسته مانده باشد و با 2 گل خورده بهترین خط دفاعی را به تنهایی در بین تیم‌های لیگ یدک بکشد.

بهترین خط حمله:

صدرنشین لیگ بهترین خط حمله را نیز در اختیار دارد. 9 گل زده تا پایان هفته پنجم با میانگین 1.8 گل زده در هر بازی سپاهان را صاحب این عنوان کرده است.

بیشترین برد:

پیروزی‌های سپاهان مقابل سایپا هم ادامه داشت تا شاگردان فرکی با 4 بازی سه امتیازی بیشترین برد را داشته باشند.

کمترین باخت:

این عنوان هم به سپاهان می‌رسد که بدون باخت هفته پنجم را پشت سر گذاشت.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...