نسخه چاپی

وحدت و یكپارچگی رمز پیروزی كشور مقابل استكبار است

رئیس كمیته امداد گفت: قطعا در مسیر پیش رو تنها رمز پیروزی ما همان وحدت و یكپارچگی است كه انقلاب به واسطه آن به پیروزی رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پرویز فتاح ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند که با حضور جمعی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز آنها که ادعای حکومت داری و مردم داری می کنند سعیشان بر این است که خود را به شهیدانی همچون رجایی این مرد بزرگ اخلاق و استکبارستیز نزدیک کنند.

وی افزود: امروز خدماتی که شهید رجایی برای روستاییانی و فریادی که در سازمان ملل بر سر مستکبران کشید آنها را محاکمه و تودهنی محکمی زد؛ در ذهن تاریخ ثبت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: آنچه که پیش از شهادت شهید رجایی عامل جاودنگی اش شد اخلاق و منش و خصلت آن شهید بزرگوار بود، افزود: یاد شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ ملت ایران ماندگار خواهد بود.

فتاح در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و نامگذاری و تقارن هفته دولت و روز بسیج کارمندان اذعان داشت: ما هر جا برویم بسیجی هستیم و مفتخر به این لباس و عنوان هستیم؛ چرا که این همان جایگاهی تنها خریدارش خداوند است و امام خمینی(ره) به آن غبطه خوردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه باید حکومت امیرالمؤمنین را مرور کنیم، تصریح کرد: مردم داری، یتیم نوازی و همدردی با مظلومان و محرومان از شاخصه های حکومت حضرت علی(ع) است و ما نیز امروز باید همان راه ادامه دهیم.

فتاح با بیان اینکه افتخار ما این است که مؤسس نظام از جنس مردم بوده است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به مردم اعتماد و باور داشتند و یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نداشتند و به قدرت همین مردم نظام شاهنشاهی را سرنگون و به پیروزی رساندند و نائب برحق ایشان امام خامنه ای نیز جاپای امام راحل گذارده اند و همواره سفارشان بر حمایت از محرومان و رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم نیازمند است.

وی دستگیری از مظلومان را تداوم راه حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: امروز این رفتار در دنیا مغفول مانده است و دنیا طبقه محروم را یک تهدید برای حکومت می داند در حالی که در نظام اسلامی محرومان مایه آرامش جامعه هستند و این محرومان بودند که سرباز و فداکار امام و انقلاب بودند و در دفاع مقدس نیز همین محرومان بودند که در صف اول نبرد حق علیه باطل ایستادند؛ بنابراین نباید تحلیل های غربی ما را تحت تأثیر خود قرار دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه انتظار ما از دولتمردان این است که به هواخواهی دولت و ملت محکم بایستند؛ افزود: این سختی ها خواهد گذشت و دوره سخت تحریم و رکود را حتما پشت سر خواهیم گذاشت و در این مسیر باید همگان دست به دست هم دهیم تا به اهدافمان برسیم و از پیچ تاریخی عبور کنیم و پشت استکبار را به زمین بزنیم و قطعا در این مسیر تنها رمز پیروزی ما همان وحدت و یکپارچگی است که انقلاب به واسطه آن به پیروزی رسید و تاکنون به پیش رفته است.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...