نسخه چاپی

حماس به اسراییل اولتیماتوم داد

شاخه نظامی حماس اعلام كردند اگر پایان محاصره غزه جزئی از شروط توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر نباشد،آتش‌فشان‌‌های خشم در برابر این رژیم منفجر خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، شاخه نظامی حماس اعلام کردند اگر پایان محاصره غزه جزئی از شروط توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر نباشد،آتش‌فشان‌‌های خشم در برابر این رژیم منفجر خواهد شد.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کردند اگر پایان محاصره غزه جزئی از شروط توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر نباشد، صبر ملت و مقاومت طولی نخواهد کشید و آتش‌فشان‌‌های خشم در برابر این رژیم منفجر خواهد شد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، چهار‌شنبه‌شب (دیشب) گردان‌های القسام در مراسم رونمایی از یک تندیس یادبود کماندوهای دریایی این جنبش تصریح کردند که بر عهد خود هستند و سدی محکم در برابر محاصره ملت غزه در راستای شکستن اراده آن و نیز تفرقه در صفوفش خواهند بود.

آنها افزودند: ملت ما از میان خرابه‌ها (-ی ناشی از جنگ) پیرامون مقاومت جمع شدند و تاریخ این را با مدادی از نور خواهد نوشت و غزه با کرامت و قهرمان و پیروزی خواهد درخشید. تاریخ عملیات‌های مقاومت در پایگاه‌های صهیونیستی «زیکیم»، «صوفا»، «ابومطیبق»، «ناحل عوز» و «التفاح» را به خاطر خواهد آورد و همچنین جنگ تونل و موشک‌هایی که کاخ‌های مقاومت را در هم کوبید و فرودگاه «بن‌گوریون» را تعطیل کرد، ثبت خواهد کرد.

القسام در جنگ 51 روزه تابستان 2014 علیه نوار غزه قواعد درگیری با رژیم صهیونیستی را در هم شکست و خسارت‌های زیادی را به این رژیم وارد کرد.

رسانه‌ها بیش از دوهفته است که از مذاکرات غیرمستقیم میان حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس طولانی مدت در نوار غزه خبر می‌دهند.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...