نسخه چاپی

فروش ۲۰۰ میلیونی فیلم محمد (ص) در شب نخست

مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص): در شب نخست نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشتیم.

به گزارش نما ، علی زادمهر در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضعیت فروش فیلم محمد رسول الله(ص) افزود: فیلم محمد رسول الله (ص) دیشب 170 میلیون تومان در سینماهای تهران، 20 میلیون تومان در سینماهای مشهد که 14 میلیون آن برای سینما هویزه بود و 10 میلیون تومان در اصفهان فروش داشت.

وی گفت: استقبال خیره کننده ای از این فیلم شد و بسیاری از سینماها از جمله سینما آزادی به سانس اضافه کشیده شد و تا پاسی از نیمه شب سینماها میزبان مخاطبان فیلم محمد رسول الله(ص) بودند.

اکران این فیلم از دیروز در سینماهای تهران وشهرستانها آغاز شد و همزمان با جشنواره مونترال کانادا در دو سینمای اکران کننده فیلمهای این جشنواره برای مخاطبان به نمایش در آمد.

فیلم محمد رسول الله(ص) بخش هایی از زندگی پیامبر بزرگ اسلام را به تصویر می کشد.

مجید مجیدی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اکران فیلم محمد (ص) در مونترال کانادا

فیلم «محمد رسول الله(ص)» در دو سینمای اکران کننده فیلم های جشنواره مونترال کانادا برای مخاطبان به نمایش در آمد.

علی زاد مهر مدیر روابط عمومی فیلم محمد رسول الله (ص) در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : به جز اکران مخصوص منتقدان و کارشناسان سینمایی حاضر در جشنواره جهانی فیلم مونترال کانادا، اولین اکران بین المللی فیلم «محمد رسول الله(ص)» پنجشنبه در سینما امپریال و به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: این فیلم جمعه 28 آگوست در سالن کوآرتیر لاتین پردیس سینمایی اُدِئو نیز اکران شد.

زادمهر گفت : اکران فیلم محمد رسول الله (ص) تنها برنامه روز اول جشنواره جهانی فیلم مونترال بود و از روزهای بعد روزانه حدود 47 فیلم در این جشنواره به نمایش در می آید.

وی افزود : فیلم «محمد رسول الله (ص)» به قیمت 11.5 دلار کانادا در دو سینما عرضه میشود.

مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری ، مجید مجیدی را در سفر کانادا و افتتاحیه جشنواره مونترال همراهی کرده اند.

۱۳۹۴/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...