نسخه چاپی

اعلام تاریخ اكران "كلاه قرمزی"

عکس خبري -اعلام تاريخ اکران "کلاه قرمزي"

سخنگوی شورای صنفی نمایش از احتمال اكران فیلم سینمایی «كلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» از ابتدای ماه رمضان و در طرح ویژه اكران رمضان خبر داد.


به گزارش نما به نقل از فارس، «حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: امسال نیز مانند سال گذشته «طرح ویژه رمضان» در سالن‌های سینما اجرا خواهد شد. در این طرح علاوه بر سانس‌های موظف دو سانس فوق‌العاده نیز خواهیم داشت که در دو سانس فوق‌العاده پایان شب بلیت سینماها نیم‌بها خواهد بود‌.

وی درباره امتیازاتی که برای فیلم‌های طرح ویژه رمضان شرکت می‌کنند اشاره کرد و گفت: شورای صنفی نمایش برای فیلم‌هایی که در این طرح شرکت کنند امتیازهای ویژه‌ای درنظر می‌گیرد، از جمله زمان اکران فیلم در ماه رمضان جزء هفته‌های نمایش فیلم به شمار نمی‌آید.

کاوش درباره فیلم‌هایی که در این طرح حضور دارند گفت: فیلم‌هایی که شرایط اکران در این طرح را داشته باشند و مضامین آن‌ها مناسب با روزهای ماه رمضان باشد برای حضور در این طرح انتخاب می‌شوند. فیلم‌هایی که تاکنون حضورشان قطعی شده است «راه بهشت» (مهدی صباغ‌زاده‌) و «تو و من» (‌بانکی‌) است و احتمالا فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» (ایرج طهماسب) در این اکران قرار خواهد گرفت.

وی درباره فیلم‌هایی که مضامین مذهبی و دینی دارند، گفت: فیلم‌هایی که دارای مضامین دینی و مذهبی هستند با فضای این ماه مطابقت داشته و شاید بتوانیم فیلم‌ها را در روزهای قدر به نمایش بگذاریم‌. احتمالا «راه بهشت» با توجه به مضمون دینی‌اش در روزهای قدر نیز به نمایش درخواهد آمد.

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...