نسخه چاپی

هادی خامنه‌ای: دولت روحانی 2 حزبی شده است

دبیركل مجمع نیروهای خط امام گفت: دولت روحانی در حال حاضر دو حزبی شده به طوری كه حزب اعتدال و توسعه و كارگزاران در آن اصلی‌ترین نقش را بازی می‌كنند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای امروز اظهار کرد: دولت روحانی در حال حاضر دو حزبی شده به طوری که حزب اعتدال و توسعه و کارگزاران در آن اصلی‌ترین نقش را بازی می‌کند به غیر از این دو حزب، احزاب دیگر چندان نفوذی را در دولت ندارند و به دلیل آنکه به نظر می‌رسد حزب اعتدال و توسعه و کارگزاران در ایام انتخابات از روحانی حمایت بیشتر داشتند سهم آنها از دولت بایستی بیشتر باشد.
وی گفت: ما به دلیل آنکه 100 درصد از عارف حمایت می‌کردیم و با کنار کشیدن او حمایتمان را از روحانی اعلام کردیم چندان حضور و تاثیری در روند دولت نداریم و موضعمان نیز از اول مشخص بوده که خودمان را همراه دولت می‌دانیم.

خامنه‌ای افزود: هر چند حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانیم اما این حمایت مطلق و کامل نیست بلکه نقاط ضعف و نارسایی‌ها را نیز به همراه نقاط قوت با اصل قرار دادن انصاف و عدالت به صورت منصفانه تبیین و تحلیل می‌کنیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام ادامه داد: هر چند ممکن است برخی از دوستان ما نیز از موضع‌گیری‌هایمان ناراحت باشند اما روش کار ما این است و به هیچ‌وجه قصد کوتاه آمدن از مواضع شفاف و روشنمان را نیز نداریم.

خامنه‌ای تصریح کرد: بیان نقدها و انتقادهای واقع‌بینانه و دلسوزانه به معنای مخالفت با دولت نیست بلکه راه درست و صحیح نشان دادن به دولت است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ارزیابی از عملکرد اقتصادی دولت در این دو سال و عمل به شعارها و وعده‌های داده شده از سوی روحانی گفت: بنده نمی‌توانم در این مقطع این عملکرد را ارزیابی کنم چرا که برخی از دولت‌ها مدعی هستند که سیاست‌گذاری‌های آنها سه و چهار سال آینده جوابگو خواهد بود که قطعا در این دو سال نمی توانم این شرایط مطلوب و یا ملموسی‌را شاهد و یا ناظر باشیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در ادامه بیان کرد: در کار اقتصادی نباید به ظواهر نگاه کنیم هر چند که برخی از شعارهای داده شده نیز ملموس و ظاهری به نظر نمی‌رسد اما دولتمردان اعتقادشان بر این است که با روند مثبت مذاکرات اخیر و رفع تحریم‌ها آثار این اقدام در آینده مشخص خواهد شد.

خامنه‌ای گفت: همان طوری که به یک فرد مریض دارویی می‌دهند تا حال او در روزهای آینده بهتر می‌شود باید منتظر باشیم تا ببینیم عملکرد دولت در حوزه اقتصادی در آینده نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت یا نه.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به سئوالی در مورد ارزیابی مجمع نیروهای خط امام از ترکیب مجلس دهم گفت: نمی‌توان از حالا ادعا کرد که اکثریت مجلس اصلاح‌طلب و یا اصولگرا خواهد بود بلکه باید روند انتخابات را در شش ماه آینده رصد کرد تا با ارزیابی فضای به وجود آمده ورود کاندیدا و تعیین صلاحیت‌‌ها آنها یک ارزیابی دقیقی را در این حوزه به انجام رساند.

۱۳۹۴/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...