نسخه چاپی

ترس رونالدو ازمرگ درجوانی

عکس خبري -ترس رونالدو ازمرگ درجواني

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاين،کریستیانو رونالدو در گفت‌و‌گو با مجله ایتالیایی «لیبرو» گفت: بزرگ‌ترین ترس من، مرگ در جوانی است. نمی‌خواهم در سنین جوانی بمیرم. می‌خواهم در سن پیری، 80 یا 90 سالگی از دنیا بروم. در زندگی هم تلاش می‌کنم تا با خانواده‌، دوستانم و پسرم کارهای عادی کنم و سعی می‌کنم تا جای ممکن عادی باشم. در اوقات فراغت هم سعی می‌کنم با پسرم بازی کنم و وقت بگذرانم.
وی در ادامه افزود: اطرافیانم همیشه مشوق من هستند. آنها انرژی مثبتی به من می‌دهند و این مهمترین چیز برای من است. سعی می‌کنم از حال لذت ببرم. فوتبال بازی کردن را دوست دارم و می‌خواهم هواداران هم به اندازه خودم از بازی‌ام لذت ببرند.
مهاجم پرتغالی رئال مادرید همچنین در مورد آمادگی جسمانی بالای خود هم اظهار داشت: هدفم این است که همیشه و سال به سال در بهترین فُرم و شکل خودم باشم و سعی می‌کنم تا با تمرینات سخت، خودم را به بالاترین سطح آمادگی برسانم. در هشت، 9 و یا 10 سال گذشته همیشه تلاش کرده‌ام تا این‌طور باشم و فکر می‌کنم خوب هم کار کرده‌ام. در آینده هم این کار را خواهم کرد.
کریستیانو رونالدوی 30 ساله که در دو سال اخیر به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است، فصل گذشته در رقابت‌های مختلف 61 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند.

۱۳۹۴/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...