نسخه چاپی

داوران جشنواره موسیقی جوان انتخاب شدند

عکس خبري -داوران جشنواره موسيقي جوان انتخاب شدند

محمدرضا شجریان به عنوان داور در نهمین جشنواره موسیقی جوان و در بخش آواز ایرانی حضور دارد.

به گزارش نما، شجریان در کنار شهرام ناظری،علی اصغر شاه‌زیدی، رامبد صدیف و نصرالله ناصح‌پور آثار بخش آواز جشنواره موسیقی جوان را داوری خواهند کرد.

براساس این گزارش،در این دوره و در بخش موسیقی کلاسیک 94 نوازنده ،در بخش موسیقی دستگاهی 167 نوازنده و خواننده و در بخش موسیقی نواحی 78 نوازنده و خواننده به رقابت با هم خواهند پرداخت.

در بخش موسیقی دستگاهی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، سه‌تار، سنتور، کمانچه، نی، عود، قانون و تنبک؛ در بخش موسیقی نواحی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی (سازهای خانوادۀ دوتار، تنبور، رباب، تار آذری، ساز عاشقی، بینجو، کمانچه، قیچک)، سازهای بادی (سازهای خانوادۀ نی، سرنا، کرنا، بالابان، نرمه‌نای، دوزله، نی‌انبان، نی‌جفتی) و سازهای کوبه‌ای (سازهای خانوادۀ دف، دایره، دهل، نقاره)؛ و در بخش موسیقی کلاسیک نوازندگان سازهای پیانو، ویلن، ویولا، ویلنسل، فلوت، ابوا، کلارینت، ترومبون، ترومپت، هورن و گیتار کلاسیک به رقابت می پردازند.

نهمین جشنواره موسیقی جوان با حضور 339 نوازنده و خواننده در شاخه های موسیقی دستگاهی ، کلاسیک و نواحی از تاریخ 9 تا 20 شهریورماه در تالار رودکی و وحدت برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...