نسخه چاپی

دولت یازدهم تورم ۴۲ درصدی را از دولت قبل به ارث برد

معاون كل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت یازدهم تورم ۴۲ درصدی را از دولت گذشته به ارث برد.

به گزارش نما به نقل از مهر، ظهر شنبه مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جمع مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان پاکدشت در همایش بررسی کارنامه دو ساله دولت تدبیر و امید اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو اسوه بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باید از شیوه و منش این شهدا برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی کمک گرفته و برنامه های دولت را اجرایی کنیم.

بانک در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی پرداخت و بیان داشت: صدور ۶ قطعنامه و قرار دادن ایران در ذیل فصل هفتم شورای امنیت وضعیت سختی را برای کشور ایجاد کرد چرا که کشوری که تحت این فصل برود به معنای تهدیدی برای صلح جهانی محسوب می شود.

وی به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید تحت هدایت های مقام معظم رهبری و با حفظ منافع ملی کشور و نظام اسلامی توانست با قدرت های جهانی بر سر موضوع هسته ای ایران به توافق برسد.

وی اضافه کرد: موفقیت در مذاکرات هسته ای با تلاش تیم مذاکره کننده متخصص و توانمند، هدایت ها و راهنمایی های مقام معظم رهبری، هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران حاصل شد.

بانک تأکید کرد: تیم مذاکره کننده ایران با در نظر گرفتن خطوط قرمز مقام معظم رهبری و حفظ منافع ملی و نظام اسلامی توانست تمامی ۶ قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت را یکجا از سر مملکت بردارد و فضای خطرناک سیاست خارجی را به نفع کشور تغییر دهد.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای رییس جمهور به نقاط مختلف کشور یادآور شد: دولت هیچ طرحی را تصویب نخواهد کرد مگر آنکه بودجه آن تأمین شده باشد.

بانک در ادامه به تلاش های دولت در زمینه های اقتصادی اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم تورم ۴۲ درصدی را از دولت گذشته به ارث برد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۴۰ هزار میلیارد تومان تعهداتی بود که دولت قبل در سفرهای استانی به مردم قول داده بود و دولت یازدهم با این شرایط بر سر کار آمد.

گفتنی است همزمان با هفته دولت همایش بررسی کارنامه و سیاست های دولت تدبیر و امید با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مسئولان استانداری تهران و مدیران اجرایی شهرستان پاکدشت در کانون فرهنگی شهدای این شهرستان برگزار شد.

۱۳۹۴/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...