نسخه چاپی

از فریادهای كرار تا ناراحتی مظلومی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب تعداد زیادی از بازیكنان این تیم برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی که پیش از این عنوان شده بود تمرین تیم استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود اما آبی‌پوشان از ساعت 18 برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کردند. اعضای تیم استقلال که در هتل المپیک مستقر هستند با خودروهای شخصی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمدند و برنامه‌های تاکتیکی را پیگیری کردند اما تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:‌

*هنگامی که سرمربی تیم استقلال قصد داشت وارد زمین چمن شود چهره‌ای مغموم و ناراحت داشت. وی با اعلام این موضوع که خبری از برگزاری بازی دوستانه تیمش ندارد، گفت: شما بگویید هشت بازیکن ندارم آن وقت چه کار باید انجام دهم. مگر می‌شود بازی دوستانه انجام داد البته من پیشنهاد کردم یک بازی دوستانه برای ما تدارک ببیند که روز آن هم دوشنبه است. من فردا برنامه بدنسازی گذاشته‌ام و چطور می‌توانم عصر فردا بازی تدارکاتی برگزار کنم.

مسئولان شبکه ورزش هم به دنبال پخش مستقیم این مسابقه بودند و در این باره تماس‌هایی را با مدیر رسانه‌ای استقلال برقرار کردند اما ظاهراً مظلومی مخالف این بازی است و در اجرای آن ابهام وجود دارد.

*نکته قابل توجه امروز اینجا بود که اسامی غایبان زیادی در تمرین استقلالی‌ها به چشم می‌خورد. دو بازیکن تیم ملی بزرگسالان، چهار بازیکن تیم ملی امید (چشمی، کریمی، اسماعیلی، برزای و رمضانی)، هرائیر مگویان، ریوالدو و میثم مجیدی بازیکنان غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

*نوازی و دین‌محمدی به دلیل سفر به اتریش، مجید صالح به دلیل سفر به آمریکا و حسین ترابپور نیز یکی دیگر از مربیان استقلال بود که در تمرین حضور نداشت.

*در حالی که حدود 30 دقیقه از تمرین امروز استقلال گذشته بود جاسم کرار و پروپیچ به همراه هم وارد زمین چمن شدند. کرار با حالت بسیار عصبانی و ناراحت خطاب به یکی از اعضای گروه پزشکی استقلال و کادر فنی این تیم گفت: من هم فارسی بلدم و هم عربی. یک بار بگویید تمرین ساعت چند است! اول گفتید 17 و 30 و بعد زنگ می‌زنید و می‌گویید تمرین ساعت 18 است. بالاخره چه کار کنیم؟ در این لحظه کرار مستقیماً به سمت مظلومی در ضلع شمالی زمین چمن رفت و باز هم با صدای بلند فریاد می‌زد این چه سیستمی است که می‌گویید تمرین 6 یا 6 و 30 دقیقه شروع می‌شود. در این لحظه حنیف عمران‌زاده کرار را آرام کرد و مظلومی از هافبک عراقی خواست تمریناتش را آغاز کند. نکته جالب اینجا بود که پروپیچ که او هم با تأخیر به همراه کرار به محل تمرین رسیده بود تنها در یک گوشه از زمین بدن خود را گرم می‌کرد و اصلاً‌ وارد ماجرا نشد. منصور پورحیدری هم که حضوری کمرنگ در تمرینات استقلال دارد در این تمرین غایب بود.

*برگزاری بازی ستارگان و شایعه‌ای که پیرامون قهر فرهاد مجیدی مطرح شده بود و البته واکنش خداداد عزیزی را در پی داشت مبحثی بود که بازیکنان در طول تمرین به آن اشاره می‌کردند برخی از بازیکنان از خبرنگاران سؤال کردند آیا مجیدی قهر کرده بود؟‌

*قبل از شروع تمرین امروز پرویز مظلومی باز هم شاگردانش را جمع کرد و مثل تمام روزهای گذشته آبی‌پوشان با دست زدن برای یکدیگر تمرین تاکتیکی را آغاز کردند. این تمرین بدون حضور ریوالدو هافبک برزیلی برگزار شد و ظاهراً این بازیکن عزم خود را برای جدایی از استقلال جزم کرده اما مسئولان باشگاه قصد دارند به هر شکل ممکن او را حفظ کنند.

*مثل دو روز گذشته آبی‌پوشان برنامه‌های هوازی و استقامتی را زیر نظر قربانعلی‌پور برگزار کردند و سپس در قالب دو گروه و در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی انجام شد.

*از تمرین امروز آبی‌پوشان حدود 20 هوادار دیدن کردند و فرزند جاسم کرار نیز در گوشه‌ای از زمین مشغول تماشای تمرینات پدرش بود.

۱۳۹۴/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...