نسخه چاپی

بازدید طبیبان شهر از محدوده طهران قدیم

جمعی ازپزشكان داوطلب در طرح انضباط شهری محله هرندی از محدوده از میدان مشق، كتابخانه و باغ موزه ملی وآبگینه درمحدوده طهران قدیم بازدید كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، به مناسبت روز پزشک، به همت اداره سلامت حوزه معاونت اموراجتماعی وفرهنگی این منطقه، جمعی از پزشکان داوطلب در طرح انضباط شهری محله هرندی در قالب تور گردشگری از محدوده میدان مشق، کتابخانه و باغ موزه ملی و آبگینه درمحدوده طهران قدیم بازدید کردند و سپس در نشستی با قائم مقام شهرداری منطقه 12، به بررسی ابعاد طرح انضباط شهری به ویژه درحوزه سلامت پرداختند.

علی محمد سعادتی قائم مقام شهرداری منطقه 12 تهران نیز در این نشست، در سخنانی این منطقه را طهران قدیم و میراث دار پیشینه تاریخی شهر تهران خواند و گفت: متاسفانه عدم توجه به محدوده منطقه 12 در 50 سال اخیر، باعث بروز مشکلاتی شده و مدیریت شهری با نگاهی ویژه، برآن است با اجرای طرح انضباط شهری، کیفیت زندگی ر ا درمنطقه 12 ارتقاء داده و معضلات محلات را کاهش و در نهایت رفع کنند.

قائم مقام شهرداری منطقه 12 در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی توانند تضمین کننده ی موفقیت طرح انضباط شهری باشند گفت: دستیابی به نتایج مطلوب دراین طرح، نیازمند همکاری همه ی دستگاهها، ارگانها، سازمانهای غیردولتی و ... است.

علی محمد سعادتی در ادامه از پزشکان داوطلب که در طرح ویزیت رایگان شهروندان محله هرندی شرکت نمودند قدردانی کرد.

۱۳۹۴/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...