نسخه چاپی

سوریه بهای مواضع اصولی‌اش را می‌پردازد

مفتی سوریه با بیان اینكه، توطئه‌ضد سوری تمام ارزش‌های‌اخلاقی و انسانی را در راستای خدمت به منافع دشمنان سوریه هدف قرار داده است،دلیل این توطئه و جنگ را پافشاری دمشق بر مواضع اصولی و ثابت خود دانست.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) نوشت: "احمدبدرالدین حسون"،مفتی جمهوری سوریه تصریح کرد سوریه به سبب تصمیم‌گیری حاکمیتی مستقل در معرض جنگ و توطئه قرار گرفته است و این توطئه،ارزش‌های روحی و اخلاقی و انسانی را در راستای منافع دشمنان سوریه هدف قرار داده است.

بدرالدین حسون هیئتی از فعالان سیاسی بلژیکی و هلندی را که در حال دیدار از سوریه هستند،به حضور پذیرفت. وی در این دیدار، سفر چنین هیئت‌هایی به سوریه را برای انتقال تصویر درست و حقایق آنچه در سوریه می‌گذرد در سایه افزایش نقش رسانه‌های فریبکار مهم توصیف کرد.

به گفته وی، رسانه‌های فریبکار و گمراه کننده با هدف بازداشتن سوریه از مواضع اصولی و ثابتش، هجمه خود را علیه این کشور تشدید کرده اند.

اعضای هیئت اروپایی هم تاکید کردند برای واقعیت‌های سوریه و تصویر درستی از اوضاع این کشور و اقدامات تروریستی سازمان یافته گروه‌های تروریستی افراطی و حامیان منطقه‌ای و غربی آنها علیه سوریه تلاش خواهند کرد.

اعضای این هیئت هدف خود از این سفر را اعلام حمایت از ملت سوریه دانستند.

از سوی دیگر مفتی جمهوری سوریه در دیدار اعضای شورای اداری صندوق حمایت از کودکان سوریه که سوری‌های مقیم روسیه آن را اداره می‌کنند، گفت آنچه سوریه با آن روبرو است، بهای مواضعش است و کسانی که افکارافراطی دارند، هیچ ارتباطی با اسلامی که آنها مدعی آن هستند، ندارند، زیرا آنها فقط خود را مسلمان می‌دانند و دیگران را کافر به شمار می‌آورند.

۱۳۹۴/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...