نسخه چاپی

دیدار گروه دوستی پارلمان موریتانی با امیرعبداللهیان

اعضای گروه دوستی پارلمانی موریتانی كه به منظور انجام دیداری سه روزه به كشورمان سفر كرده بودند با معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه كشورمان دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اعضای گروه دوستی پارلمانی موریتانی که به منظور انجام دیداری سه روزه به کشورمان سفر کرده بودند در دیدار با حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان روابط دو جانبه، تحولات حوزه عربی و اسلامی و شرایط در منطقه شمال آفریقا را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.

در این دیدار محمد فال رئیس گروه دوستی پارلمانی موریتانی ضمن ابلاغ سلام های وزیر امورخارجه کشورش، همکاری مجالس دو کشور را زمینه ساز تحکیم مناسبت های دو جانبه و ارتباطات بیش از پیش میان دو کشور اسلامی دانسته، خواستار اتخاذ اقدامات عملی به منظور برداشته شدن موانع گسترش همکاری ها میان ایران و موریتانی گردید.

در این دیدار همچنین معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان با شاره به اشتراکات دو کشور اسلامی ایران و موریتانی، تلاشها و ابتکار عمل گروه دوستی پارلمانی موریتانی را گامی موفق در جهت تحکیم و تقویت روابط دو کشور ارزیابی نموده. بر ضرورت رایزنی بیش از پیش گروه های دوستی و مجالس دو کشور در محافل منطقه ای و بین المللی به منظور دستیابی به اهداف مشترک تاکید کرد.

۱۳۹۴/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...