نسخه چاپی

مخالفان شعار مرگ بر آمریكا فریب خورده اند

كارشناس مسائل سیاسی و استراتژیك كشورمان معتقد است: مخالفان شعار مرگ بر آمریكا فریب خورده اند و تحت تاثیر تبلیغات غربی قرار دارند.

به گزارش نما، محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار اصفهان بیدار اظهار کرد: یک آمریکایی سال ها قبل گفته بود ایرانی خوب ایرانی مرده است و این نشان از دشمنی سرسختانه آنها با ملت ایران است.
به گفته این کارشناس سیاسی، وقتی آمریکایی ها و غربی ها حتی داروی بیماران را تحریم می کنند یعنی می خواهند دشمنی خودشان را با ما اثبات کنند و بر همین اساس کارشان را بدون توجه به حقوق انسانی انجام می دهند.
وی تصریح کرد: بر همین اساس توافق احتمالی هسته ای هم به معنای پایان دشمنی و مبارزه با استکبار نیست بلکه این مسیر به عنوان یک راهبرد مهم ادامه خواهد داشت.
قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: رفتارها و سخنان غربی ها و بویژه سران صهیونیست امریکایی نشان می دهد قدص انها نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و طبیعی است ما نیز برای مقابله با توطئه های آنها واکنش به موقع داشته باشیم.
کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک با بیان اینکه دلیلی ندارد شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم، البته منظور ما حاکمیت صهیونیستی آمریکاست نه مردم آمریکا و از همین رو این شعار محوری یادگار امام را با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد.
وی تاکید کرد: امروز کسانی هستند که عامل دشمن هستند و کسانی هم هستند که تحت تاثیر تبلیغات و با پز روشنفکری فبریب خورده اند و تکرار و تلاش می کنند امریکا را دوست معرفی کنند.
به گفته قدیری ابیانه استکبار ستیزی و شعار مرگ بر امریکا به فرموده امام راحل تا زمانی که آدم شوند که آدم هم نمی شوند و نشانه ای از بهتر شدنشان هم نیست ادامه خواهد داشت و این سیاست تغییر نخواهد کرد.
سفیر سابق ایران در ایتالیا و مکزیک خاطر نشان کرد: تحریف سخنان امام راحل و بیان خاطراتی از ایشان نیز در امتداد همین مسیر نادرست و تطهیر ناشیانه و مصرفدار غربی هاست که دنبال می شود.

۱۳۹۴/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...