نسخه چاپی

هوای 5 كلان شهر در شرایط سالم

مركز كنترل و پایش محیط زیست كشور امروز دوشنبه اعلام كرد: هوای كلان شهرهای تهران، كرج، اهواز، تبریز و مشهد در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از مرکز کنترل و پایش محیط زیست، بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح هشتم تا هشت صبح نهم شهریورماه به این شرح است:

گرد و غبار محلی بیشتر نقاط کشور به خصوص در مناطق کوهستانی و کوهپایه های آن پدیدار شد، این پدیده تا اوایل صبح امروز کمی افزایش غلظت داشت؛ این افزایش درمناطق کوهستانی و حاشیه مرزی شمال شرقی بیشتر مشاهده می شود و تا 7 صبح امروز با همان شرایط باقی ماند.

مجید آزادی مدیرگروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: سرعت کنونی باد در تهران 4 متر بر ثانیه (14 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 13 درصد است.

وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران قسمتی ابری با بیشینه دمای 33 و کمینه دمای 24 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.

آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری در بعدازظهر نیمه ابری درپاره ای نقاط بارش پراکنده ، 24 ساعت دوم نیمه ابری تا ابری درپاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و 24 ساعت سوم کمی ابری تا نیمه ابری در پاره ای نقاط بارش پراکنده پیش بینی شده است.

به گفته وی، دمای کنونی تهران 32 درجه سانتیگراد، هوا قسمتی ابری و جهت باد جنوب شرقی گزارش شده است.

۱۳۹۴/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...