نسخه چاپی

دعوای قدرت، اصلاح‌طلبان را سردرگم كرده است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دعوا بر سر قدرت در میان بدنه اصلاح طلبی این جریان را دچار سر در گمی كرده است.

به گزارش نما، مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره وجود اختلافات و تناقض گویی‌های متعدد در بدنه اصلاح‌طلبان گفت: وجود روش‌ها و تاکتیک‌های مختلف در جهت پیشبرد اهداف از مهم‌ترین نقایصی است که جریان اصلاح طلبی در این برهه زمانی با آن درگیر است زیرا این جریان هنوز نتوانسته است بر اختلافات درونی خود فائق آید اما باید این نکته را نیز لحاظ کرد که از نظر راهبردی در بدنه اصلاح طلبان مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به جریان فتنه 88 تصریح کرد: وجود طیف وابسته به فتنه 88 یا همان دوم خردادی‌های افراطی و البته اصلاح‌طلبان متمایل به چهره‌های بیرون از بدنه این جریان؛ اختلافات را بر سر رسیدن به قدرت میان اصلاح طلبان افزایش داده و آنها را در وضعیت نامناسبی قرار داده است.

شاکری تصریح کرد: وجود اختلافات درونی میان عبدالله نوری و محمد خاتمی بر سر هدایت جریان اصلاح‌طلب به گونه‌ای سوق پیدا کرده است که خاتمی با همراهی هاشمی درصدد است تا یک چهره رای آور را حتی از جناح رقیب یعنی اصولگرا وارد صحنه کند اما نوری هیچ‌گاه به این موضوع تن نخواهد داد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دعوا بر سر قدرت، وجود نظرات متعدد و اختلاف در میان اعضای اصلی بدنه اصلاح طلبی آینده سر درگمی را برای این جریان رقم زده است.

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...