نسخه چاپی

توسعه پایدار مستلزم سرمایه‌گذاری پایدار است

استاندار سمنان با اشاره به اینكه در استان سمنان رشد یافتگی داریم و توسعه یافتگی نداریم، گفت: حتی این رشد نیز رشد متوازنی نیست و توسعه پایدار مستلزم سرمایه گذاری پایدار است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد زندوکیلی در مراسم افتتاح پروژه شهرداری درجزین در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث گازرسانی در استان اظهار داشت: در مورد گاز رسانی نیز ما شاهد آن هستیم که برخی نقاط توسعه یافته و برخی دیگر توسعه نیافته است برای توسعه پایدار نیازمند سرمایه‌گذاری پایدار هستیم و باید بسترهای مناسب را برای سرمایه‌گذاران مهیا سازیم تا آنها با در نظر گرفتن منافع خود در استان حاضر به سرمایه‌گذاری شوند

وی افزود: باید بدانیم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌دنبال سود و بهره لازم است ما باید با در نظر گرفتن منافع آنها شرایط و ضوابطی را فراهم کنیم و سرمایه‌گذارا هدایت کنیم و آنها بتوانند با سرمایه‌گذاری مناسب را در استان انجام دهند و در این راستا خدمات و تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران فراهم سازیم تا در در استان اهداف توسعه و اشتغال محقق و شاهد رشد اقتصادی نیز باشیم و این توسعه پایدار و متوازن است که در این راستا منظور در سال گذشته 5 میلیارد تومان به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران اختصاص یافته است.

با حضور استاندار و مسئولان استانی در شهرستان مهدی شهر، دبیرستان 12 کلاسه دخترانه اندیشه مسکن مهر شهرستان مهدیشهر در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و در دو طبقه افتتاح شد.

همچنین آموزشگاه 12 کلاسه آیت الله کاشانی شهرستان مهدیشهر نیز با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2428 متر مربع در سه طبقه افتتاح شدکه این آموزشگاه آیت الله کاشانی پسرانه و در مقطع دور اول متوسطه است.

در ادامه افتتاح طرح ها مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر با 2 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه بابت بهسازی ساختمان و تجهیزات، افتتاح شد.مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر مهدیشهر در راستای سیاست توسعه مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر راه اندازی شده و در آینده با تامین اعتبار کلینیک گفتار درمانی، کار درمانی و شنوایی سنجی هم به مرکز اضافه می شود.

مرکز توانبخشی مهدیشهر چهارمین مرکز توانبخشی هلال احمر در استان سمنان می باشد.که ساعت کار این مرکز از ساعت 16 الی 20 پذیرش خواهد داشت.

همچنین مخزن آب 1000 متر مکعبی برای ذخیره سازی آب شهرستان مهدیشهر در دربند احداث شد. برای احداث این مخزن آب 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

حضور در شهر درجزین و افتتاح ساختمان اداری شهرداری از برنامه‌های بعدی استاندار در افتتاحیه پروژه‌ها بود.

ساختمان اداری شهرداری درجزین با اعتبار 5000 میلیون ریال در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

استاندار سمنان در پایان با حضور در منزل خانواده شهید شوکت‌پور به مقام شامخ شهید ادای احترام کرد و در بیان خود شهدا و خانواده های آنان را چراغ هدایت‌گر در جامعه دانستند و افزود: باید با استمداد از دعای خیر خانواده شهدا خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم و انقلاب باشیم و خون شهدا را ارج نهیم.

۱۳۹۴/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...