نسخه چاپی

اعتراض استقلالی‌ها به كمك‌داوران خودی!

مدافع تیم فوتبال استقلال در ابتدای نیمه دوم بر سر همبازیانش فریاد كشید كه چرا به یكدیگر پاس نمی‌دهند.

به گزارش نما به نقل از قانون، نیمه دوم تیم‌های استقلال و توحید که به صورت دوستانه برگزار می‌شد در حالی آغاز گردید که در همان ابتدای بازی حنیف‌عمران‌زاده با فریادهای بلند و به شکلی عجیب بر سر مهاجمان و همبازیان تیمش از آنها انتقاد می‌کرد.

وی با فریادهای خود به آنها می‌گفت چرا پاس نمی‌دهید؟ 10 دقیقه است داریم حمله می‌کنیم ولی اصلاً به هم پاس نمی‌دهید.

این صحبت‌های عمران‌زاده باعث شد تا زمین شماره دو ورزشگاه آزادی را سکوت فرابگیرد.

* در نیمه اول گل جابر انصاری توسط حسین امانتی یکی از اعضای تدارکات استقلال که امروز کمک‌داور این مسابقه بود آفساید گرفته شد. پرویز مظلومی هم در بین دو نیمه به حالت شوخی به امانتی گفت من که آفسایدی ندیدم نمی‌دانم چرا گل به این درستی را درست اعلام نکردی. در نیمه دوم علیرضا رمضانی نیز برای استقلال گلزنی کرد اما این‌بار ماساژور استقلال که کمک داور اول بازی شده بود این گل را مردود اعلام کرد. همین مسئله باعث تعجب بازیکنان استقلال شده بود و آنها هاج و واج مانده بودند چرا کمک‌داورها گلهای آنها را قبول نمی‌کنند. در این لحظه مربیان استقلال از بازیکنان خواستند به بازی ادامه داده و اعتراض نکنند.

* سرمربی تیم توحید نیز در برخی از دقایق مسابقه از برخی بازیکنان تیمش انتقاد کرد و با صدای بلند نکات لازم را به آنها گوشزد می‌کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب نیمه اول در ترکیب استقلال قرار داشتند در نیمه دوم در گوشه‌ای از زمین کار کششی انجام دادند.

* تیم فوتبال استقلال فردا را استراحت خواهد کرد و آبی‌پوشان مجدداً از روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر برنامه آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند.

۱۳۹۴/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...