نسخه چاپی

اغفال و هتك حیثیت پس از ثبت نام در سایت دوست یابی

عکس خبري -  اغفال و هتک حيثيت پس از ثبت نام در سايت دوست يابي

پسر 14 ساله ای پس از ثبت نام در یكی از سایت های دوست یابی طعمه فردی دیگر شد و همین موضوع به هتك حیثیت وی انجامید.

کارشناسان پلیس فتای استان آذربایجان شرقی هنگام رصد سایت های اینترنتی و در شناسایی سایت های متخلف، وب سایتی را شناسایی کردند که با هدف تسهیل برقراری ارتباطات نامشروع دختران و پسران فعالیت می کرد. رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی در همین زمینه گفت: پس از شناسایی سایت مذکور، تعدادی مظنون که در سایت ثبت نام کرده بودند، احضار شدند. در بین این مظنونان پسر نوجوانی وجود داشت که شماره همراه وی نیز در سایت ثبت شده بود. این نوجوان در بازجویی های پلیسی اظهار داشت: بعد از عضویت در سایت با یک جوان دیگر آشنا شده است که وی را اغفال کرده و او مجبور شده به خواسته های فرد اغفال کننده تن دهد.

ادامه گزارش حاکی است: پس از اظهارات این نوجوان، پدر وی به پلیس فتا فرا خوانده شد و پس از آن که سخنان فرزندش را شنید مدعی شکایت از گرداننده وب سایت شد که سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد. این متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش روزنامه خراسان ،رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی ضمن هشدار به خانواده ها از آنان خواست که بر رفتار فرزندان خود نظارت دقیق داشته باشند و با تقویت ارتباطات خانوادگی از به خطر افتادن فرزندان خود جلوگیری کنند و همچنین بر استفاده فرزندان از رایانه نظارت کامل داشته باشند. وی همچنین به نوجوانان و جوانان نیز توصیه کرد به دوستی های اینترنتی اعتماد نکنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و یا مورد مشابهی که ذکر شد سریعا موضوع را با والدین خود در میان گذارند.

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...