نسخه چاپی

چمران رئیس شورای شهر تهران شد، طلایی نایب‌رئیس

ادامه موفقیت وحدت اصولگرایان در شورای شهر

عکس خبري -ادامه موفقيت وحدت اصولگرايان در شوراي شهر

مهدی چمران برای دومین سال متوالی با اكثریت آرا ریاست شورای شهر را بر عهده گرفت.

به گزارش نما ، بعد از اینکه برگه‌های اخذ رأی برای انتخاب رئیس شورای شهر میان اعضای شورا توزیع شد، اعضای شورا رأی‌های خود را در گلدان شیشه‌ای اخذ رأی انداختند و آن را در اختیار منشی هیئت رئیسه گذاشتند.

هادی ساعی و عبدالحسین مختاباد دو عضو شورا به‌عنوان ناظر بر شمارش آرا انتخاب شدند و از این لحظه شمارش آرای انتخاب ریاست شورا توسط راستگو آغاز شد.

مهدی چمران 17 رأی، احمد مسجدجامعی 13 رأی و یک رأی سفید شمارش شد.

قناعتی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر، احمد حکیمی‌پور و مرتضی طلایی را به‌عنوان کاندیداهای نایب‌رئیسی شورای شهر معرفی کرد و رأی‌گیری آغاز شد.

شمارش آرا با حضور ساعی و مختاباد به‌عنوان ناظران شمارش، آغاز شد؛ طلایی با 16 رأی به‌عنوان نایب‌رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد. حکیمی‌پور نیز 15 رأی به دست آورد.

مهدی چمران، ابوالفضل قناعتی، محسن پیرهادی، محمدمهدی تندگویان و ولی‌الله شجاع‌پوریان را به‌عنوان کاندیداهای منشی هیئت رئیسه معرفی کرد. بعد از امضای برگه‌های اخذ رأی و توزیع آنها، رأی‌گیری برای انتخاب منشی هیئت رئیسه انجام شد که در نهایت قناعتی و پیرهادی هرکدام با اخذ 17 رأی به‌عنوان منشی‌های هیئت رئیسه انتخاب شدند. شجاع‌پوریان و تندگویان نیز هرکدام 14 رأی اخذ کردند.

اصلاح‌طلبان، اسماعیل دوستی و اصولگرایان، رضا تقی‌‌پور را به‌عنوان کاندیداهای سخنگویی شورای شهر معرفی کردند. بعد از توزیع برگه‌های اخذ رأی بین اعضای شورا، شمارش آرا با حضور دو ناظر قبلی (هادی ساعی و عبدالحسین مختاباد) آغاز شد که در نهایت رضا تقی‌پور با اخذ 16 رأی به‌عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از افرادی که به‌عنوان کاندیدا معرفی شدند اما رأی نیاوردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای دوستانی که انتخاب شدند امیدواریم در مسیر خدمت هرچه بیشتر به مردم گام بردارند.

وی اعلام کرد: با توجه به باقی‌ماندن یک ساعت از زمان شورا، می‌توانیم به یکی از دستورات ورود کنیم.
منبع:تسنیم

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...