نسخه چاپی

دولت نظرات دلسوزان نظام را مورد توجه و اهتمام قرار دهد

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان از دولت خواست اگر دلسوزان نظام، متدینین و علما پیرامون مسائل كشور به ویژه مسائل فرهنگی نكته یا نظری دارند مورد توجه و اهتمام قرار دهد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جلسه دوم هجدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ساعت 16:30 دقیقه سه‌شنبه دهم شهریور با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان در جامعه را یک حرکت فرهنگی ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: عطر شهیدان را در مراسم تشییع شهدای عزیزی که سال‌ها پس از جنگ تحمیلی پیکر مبارک‌شان تفحص شده و در شهرهای مختلف تشییع می‌شوند می‌توان استشمام نمود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به ویژه بحث دشمن شناسی از اعضای خبرگان خواست تا با بیان خویش، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در جامعه، تبیین نمایند و خاطرنشان کرد: اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری در شهرها و بلاد خویش می‌توانند منویات مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین کرده و در راستای صیانت از جایگاه والای ولایت فقیه و مقام رهبری، رهبر انقلاب را یاری نمایند.

حجت‌الاسلام دیرباز با اشاره به فعالیت‌های دولت و قوه مجریه از دولت محترم خواست اگر دلسوزان نظام، متدینین و علما پیرامون مسائل کشور به ویژه مسائل فرهنگی نکته یا نظری دارند از سوی دولت مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وی در پایان از مردم شریف استان آذربایجان‌غربی که مدافع مرزهای کشور هستند، قدردانی کرد.

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...