نسخه چاپی

حمله هكرها به آژانس ضدجرایم انگلیس

وب سایت ضد جرم و جنایت انگلستان هدف حمله هكرها قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، اداره ضد جرم و جنایت انگلیس National Crime Agency مخفف NCA در گزارشی اعلام کرد، وب سایت و حساب توئیتری این اداره صبح دیروز مورد حمله هکرها قرار گرفته و از دسترس خارج شد. این اداره، سازمانی دولتی و مجری مبارزه با خلافکاران و تبهکاران سایبری است.

این وب سایت روز گذشته در حالی از دسترس بازدیدکنندگان و مراجعان خارج شد که نفوذ امنیتی به اطلاعات و داده های این سازمان صورت نگرفته و بر توان عملیاتی سایت نیز تاثیری نداشته اما نگرانی مسئولان و کاربران را برانگیخته است.

این وب سایت با حملات گسترده و بی سابقه DDoS روبرو بوده است. در حمله های DOS اگر هکرها از سیستم های متعددی برای هجوم به میزبان های از راه دور استفاده کنند در این صورت حمله DDoS خواهد بود. با آغاز چنین حملاتی، تمامی رایانه ها همزمان با هم عمل می کنند به طوری که سرور قادر به پاسخگویی نبوده و می تواند خسارت های غیرقابل باوری را به همراه داشته باشد.

این حمله سایبری در حالی رخ داده که در روزهای گذشته، اداره ضد جرم و جنایت انگلیس NCA اعلام کرده بود، شش نوجوان به اتهام حمله سایبری با استفاده از Lizard Stresser دستگیر شده بودند. هر شش نوجوان بین 15 تا 18 ساله بودند.

Lizard Stresser، ابزاری برای حمله های سایبری محسوب می شود که توسط گروهی از هکرهایی ساخته شده که سال گذشته به بازی های Xbox و Playstation حمله کرده بودند.

۱۳۹۴/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...