نسخه چاپی

وزیر اطلاعات تهدید شد

عکس خبري -وزير اطلاعات تهديد شد

نوری زاده: از خدا بترسید؛ اگر به این روش ادامه بدهید و تهمت بزنید و بگویید كه من از عربستان سعودی پول گرفته ام یا فلان كار را كرده ام، علیه شما دست به افشاگری خواهم زد.

نوری زاده: از خدا بترسید؛ اگر به این روش ادامه بدهید و تهمت بزنید و بگویید که من از عربستان سعودی پول گرفته ام یا فلان کار را کرده ام، علیه شما دست به افشاگری خواهم زد. به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" همکار قدیمی سرویس اطلاعاتی انگلیس و چهره رسانه ای ضدانقلاب، چهارشنبه 24خرداد (June.13) در تلویزیون

ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) به موفقیت اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در بازداشت یکی از پل های ارتباطی فتنه گران داخلی با برنامه ریزان بیگانه، به شدت واکنش نشان داد. وی با اشاره به خبر دستگیری "رضا دنیادیده شیران" به داشتن ارتباط صمیمانه و نزدیک با نامبرده اقرار کرد و سپس اظهار داشت: «وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از من هراس دارد چون می داند من چه آتشی می توانم به دامنش بیندازم. آن ها از من می ترسند چون از برنامه های مفیدم برای جوانان اطلاع دارند. به همین خاطر با تهمت زدن و دروغ گویی و جوسازی سعی می کنند مرا از صحنه مبارزه خارج کنند.» او که بسیار عصبانی به نظر می رسید، از اعترافات پخش شده "دنیادیده شیران" عمیقا ابراز شگفتی کرد و در ادامه مدعی شد: «هیچ کس نمی تواند از من اطلاعات محرمانه بگیرد و مرا بازی بدهد. من بسیاری از اطلاعات محرمانه جمهوری اسلامی را در اختیار دارم. اصلا از دفتر و تلفن شخصی وزیر اطلاعات ایران با من تماس گرفته و اطلاعات محرمانه در اختیارم گذاشته می شود. من می دانم که این حقه بازها چه اخبار دروغی را به خورد مردم می دهند.» نوری زاده در انتها خطاب به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: «شما اخلاق ندارید، من اخلاق دارم. توصیه می کنم از خدا بترسید. اگر به این روش ادامه بدهید و تهمت بزنید و بگویید که من از عربستان سعودی پول گرفته ام یا فلان کار را کرده ام، علیه شما دست به افشاگری خواهم زد و شما را رسوا خواهم کرد. من جان خودم را در این راه گذاشته ام و به مبارزه ام ادامه می دهم. به کل دنیا سفر می کنم و با سه زبان درباره جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات و شخص وزیر اطلاعات افشاگری خواهم کرد.»

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...