نسخه چاپی

سردار سلامی: آمریكا دشمن درجه یك ملت ایران است

جانشین فرمانده كل سپاه با بیان اینكه منافع حیاتی دشمن زیر برد آتش ماست، گفت: تفاوت میان گفتار و عمل آنها، تفاضل بین خیال و رویاست با توانایی آنها برای عمل.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز طی سخنانی در تجمع بزرگ ۵۰هزار نفری گردانهای بسیج که در قالب رزمایش اقتدار ثارالله در بوستان ولایت تهران در حال برگزاری است، با اشاره به استراتژی های دشمن در تحریم و تهدید به استفاده از گزنه روی میز علیه انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با صبر و ایستادگی و پیروی از فرهنگ عاشورا این راهبرد ننگین را شکست و دشمنی را که دائم تهدید می کرد، وادار شد به مسیر دیپلماسی تن دهد.

سلامی خاطرنشان کرد: این ملت ایران بود که برای اولین بار در تاریخ پیدایش امپراطوری ها و حیات یک قدرت به ظاهر مسلط جهانی، او را وادار به تغییر رفتار و راهبرد کرد.

وی تجمع امروز بسیجیان را نمادی از استکبار ستیزی و بی اعتمادی به دشمنان کوچک و بزرگ دانست و گفت: این ملتی است که تصمیم گرفته برای همیشه خود را در تاریخ، مستقل و پایدار و پیشرفته نشان دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر ذخیره‌سازی قدرت دفاعی و هوشمند و ویران کننده نیروهای مسلح کشورمان تصریح کرد: با این نگاه است که ما هم مانند امام راحل می گویم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سلامی افزود: مقامات امریکا هرچه می خواهند بگویند اما نمی توانند هر آنچه می خواهند عمل کنند.

وی با بیان اینکه منافع حیاتی دشمن زیر برد آتش ماست، ادامه داد: تفاوت میان گفتار و عمل آنها، تفاضل بین خیال و رویاست با توانایی آنها برای عمل.

۱۳۹۴/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...