نسخه چاپی

اخلاقی: در آخرین مسابقات جهانی‌ام مدال می‌گیرم

فرنگی‌كار وزن ۸۵ كیلوگرم كشورمان گفت: مسابقات كشتی فرنگی قهرمانی جهان ‌آمریكا، آخرین رقابت جهانی است كه در آن حضور خواهم داشت و می‌خواهم مدال بگیرم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حبیب‌الله اخلاقی درباره حضورش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ‌آمریکا، گفت: در این مدت تلاش زیادی کردم اما بعد از سال 2009 قسمت نشد به مدال برسم ولی قول می‌دهم در آمریکا مدال بگیرم. آخرین مسابقات جهانی است که در آن حضور خواهم داشت و تلاش می‌کنم به المپیک برسم و بعد از آن رقابت‌ها خداحافظی خواهم کرد.

وی ادامه داد: تمرینات سخت و اردوهای پرفشاری را برای موفقیت در این مسابقات پشت‌سر گذاشتیم. فشارهای زیادی را متحمل شدیم، تمام بچه‌ها زحمت کشیده‌اند و برای موفقیت در این مسابقات از خودگذشتگی کرده‌اند و امیدوارم به حقشان برسند.

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: در این وزن 12 کشتی‌گیر صاحب مدال جهانی حضور داشته و تمام مدعیان نزدیک به هم هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ خواهد داد. تمام حریفان را آنالیز کرده‌ام و از تمام کسانی که در این مدت برای من زحمت کشیده‌اند از جمله مربیانم و برادران اسفندیاری‌فر و همسر و فرزندم تشکر می‌کنم.

۱۳۹۴/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...