نسخه چاپی

خدمات رایگان دندانپزشكی برای كم درآمدها

رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشكان عمومی ایران، از ارائه خدمات رایگان دندانپزشكی برای اقشار كم درآمد و محروم جامعه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه خبر داد.
دکتر باقر شهنی زاده اظهارداشت: آنچه در بحث سلامت دهان و دندان می بایست مورد توجه قرار گیرد، این است که اگر بتوانیم یک ثبات اقتصادی داشته باشیم که قیمت تمامی خدمات در بخش های مختلف مشخص باشد و نرخ ارز نیز ثبات داشته باشد، و بتوانیم قیمت کالاها را به طور میانگین ثابت نگه داریم، طبعا برای خدمات دندانپزشکی هم می توانیم چنین شرایطی ایجاد کنیم.
وی افزود: وقتی قدرت کنترل نرخ ارز به خصوص در دندانپزشکی که بسیار اثرگذار است، نداشته باشیم، مشکل ایجاد می شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، تاکید کرد: آنچه مسلم است، در طرح تحول نظام سلامت دندانپزشکی یکی از مبانی است که باید خیلی خوب دیده شود و قطعا بعد از گذر از دوران پسا تحریم، خدمات دندانپزشکی هم دچار تغییر و تحول خواهد شد.
شهنی زاده در خصوص ارائه خدمان رایگان دندانپزشکی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه، گفت: دولت برنامه ای را در شبکه های بهداشتی و درمانی کشور طراحی کرده است که این قبیل اقشار جامعه می توانند با در دست داشتن دفترچه های بیمه به این شبکه ها مراجعه کنند و از خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان، شامل کشیدن دندان، فیشور سیلانت، رادیوگرافی و جرم گیری، انجام می شود.

۱۳۹۴/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...