نسخه چاپی

علت نشت آب در تونل توحید از زبان شاكری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت نشست آب در تونل توحید عدم عایق‌بندی و تركیدگی لوله آب بوده است كه هم اكنون این مشكل در حال برطرف شدن است.

به گزارش نما به نقل از فارس، اقبال شاکری در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر در تذکرات پیش از دستور درباره تونل توحید اظهار داشت: ریزش آب در تونل توحید موجب مشکلاتی شده بود که به دلیل شکستگی لوله آب و نبود عایق‌بندی مناسب بوده است.
وی ادامه داد: تجمع آب در نقاطی از تونل توحید بوده است که عایق‌بندی نشده بود که در حال حاضر این مشکل در حال برطرف شدن است.
شاکری افزود: مقرر شده است عایق‌بندی تونل توحید در اولویت قرار بگیرد و در حال حاضر نیز این عایق‌بندی ادامه دارد.
وی گفت: علت تاخیر در این اقدام پرداخت نکردن مطالبات کارفرمای این پروژه بوده است.
شاکری یادآور شد: چندی پیش به همراه آقای مختاباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران و حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گشتی در اطراف جنوب تهران داشته‌ایم و به محدوده‌ای خاص رفتیم که از نخستین خدمات نیز در آنجا خبری نبود و به نحوی زندگی می‌کردند که شاید گفتن آن صحیح نباشد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهرداری در این منطقه اقدامات خاصی را انجام داده است و چرخه بزرگ بازپروری برای رفع آسیب‌ها ایجاد شده است ولی شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند اقدام کند و باید سایر دستگا‌ه‌ها و سازمان‌های حکومتی پای کار بیایند.
وی با اشاره به اینکه سامان‌سراها به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند گفت: البته ناگفته نماند با حضور ما در این منطقه مورد حمله چند نفر به خودرو قرار گرفتیم.
شاکری یادآور شد: سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه زحمت‌های بسیاری می‌کشند و باید شرکت‌هایی که پروژه‌های میلیاردی نیز می‌گیرند درصدی را برای رفع مشکلات و معضلات شهری اختصاص دهند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی باید برای حل این معضلات وارد عمل شوند چرا که بعضی از این آسیب‌دیده‌ها از دمپایی تا دیگر مایحتاج خود نیازمندند.

۱۳۹۴/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...