نسخه چاپی

احتمال حضور نظامی مستقیم روسیه در جنگ سوریه!

پوتین در حالی این اظهارات را مطرح كرد كه در عین حال هرگونه عملیات مستقیم تظامی را در سوریه در شرایط فعلی زودهنگام ارزیابی نموده، هرچند در آینده انجام عملیات مستقیم نظامی را در سوریه رد نكرده است.

  به گزارش نما به نقل از «خبرگزاري دانشجو»، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن ابراز امیدواری نسبت به ایجاد ائتلاف بین المللی برای مبارزه با بینادگرایی و تروریسم، عملیات نظامی مستقیم ارتش کشورش را در حمایت از دولت سوریه رد نکرد.
پوتین در حالی این اظهارات را مطرح کرد که در عین حال هرگونه عملیات مستقیم تظامی را در سوریه در شرایط فعلی زودهنگام ارزیابی نموده، هرچند در آینده انجام عملیات مستقیم نظامی را در سوریه رد نکرده است.
پیشتر گزارش هایی مبنی بر اعزام تجهیزات نظامی به مقصد سوریه و آموزش نیروهای سوری توسط نظامیان روسی منتشر شده بود که انتشار سخنان ولادیمر پوتین توسط خبرگزاری دولتی ریانویستی روسیه در خلال برگزاری یک اجلاس اقتصادی در شهر ولادی وستوک، اخبار پیشین را تائید می کند. پوتین در جریان این اجلاس حمایت و پشتیبانی نظامی کشورش را از دولت بشار اسد مورد تاکید قرار داده و از آمادگی کشورش برای حضور مستقیم نظامی در سوریه خبر داده است.

۱۳۹۴/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...