نسخه چاپی

برانكو: حضورم در كرواسی گمانه‌زنی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضورم روی نیمكت تیم ملی كرواسی حدس و گمان است،‌چون آنها سرمربی خودشان را دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: بخش مهم کار را در تیم انجام داده‌ایم و 4 مینی سیکل داشته‌ایم که آنها را انجام داده‌ایم و هدفمان بالا بردن توان فردی و آمادگی بدنی تیم و بازیکنانی که بیشتر ذخیره هستند بود.

وی ادامه داد: باید بگویم راضی‌ام از انرژی که بازیکنان می‌گذارند و خوب کار می‌کنند. اسم هر کسی را بخواهم بیاورم شاید اسم کسی را یادم برود و ظلم به او شود. هدف ما در جام حذفی هم مثل هدف‌مان در لیگ است یعنی قهرمانی.

برانکو گفت: نمی‌خواهیم خودمان را فریب بدهیم و می‌دانیم بازی سختی با پیکان داریم و بدون توجه به اینکه آنها یک رده پایین‌تر از لیگ برتر هستند و اکنون در صدر گروه‌شان هستند. امیدوارم همه ملی‌پوشان ما سالم برگردند. به بازی بسیار عالی تیم ملی تبریک می‌گویم که استارت خوبی زدند. گوام و عمان هم مساوی کرده است و هر برد برای تیم ملی و فوتبال‌مان خیلی مهم است و با برد اعتماد به نفس پیدا می‌کنیم و روند رو به رشدی خواهیم داشت.

برانکو در مورد شایعه حضور روی نیمکت تیم ملی کرواسی و احتمال جدایی اش از پرسپوسلیس گفت: تیم ملی کرواسی سرمربی خودش را دارد و به این ترتیب همه حدس و گمان‌ها کنار می‌رود و آنها باید بنشینند و آنالیز نتایج خود را بررسی کنند و من نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده است؟!

وی افزود: سه چهار بار تا سرمربیگری کرواسی رفته ام قبل از بلیچ هم قرار بود من سرمربی تیم ملی شوم اما اولویت برایم مربیگری باشگاهی بود نه تیم ملی و اکنون هم سرمربی باشگاه هستم و بقیه مسایل فقط حدس و گمان است.

برانکو در مورد اینکه اگر پیشنهاد رسمی بدهند،چه پاسخی خواهد داد، گفت: من بازی با نروژ را نگاه نکرده‌‌ام و نمی‌توانم صحبتی در این مورد بکنم و دیروز هم ایران نبودم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سفرش حرف و حدیث ایجاد کرده گفت: برای مسایل شخصی به امارات رفتم و بلیت را هم 10 روز قبل گرفته بودم و برای یک روز استراحت به امارات رفتم و شاید این سفر با برخی مسایل همزمان شده باشد اما به هر حال پیشنهاد‌هایی هست. پیشنهاد اسلوونی و لهستان را رد کرده‌ام و هر پیشنهادی برای من بیاید غیر منتظره نیست.

وی در مورد اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم ها از سوی سازمان لیگ تاکید کرد: مسئولان لیگ خودشان حقوق‌شان را اعلام می‌کنند؟ آنها از چه کسی حقوق می‌گیرند؟ چرا برای خودشان را شفاف سازی نمی‌کنند. من از خنده می‌میرم که می‌گویند مجانی کار می‌کنم.

وی ادامه داد: من با 50 درصد ارزش واقعی‌ام به ایران آمدم و من و کادر فنی‌ام 50 درصد زیر قیمت واقعی‌مان به پرسپولیس آمده‌ایم و 50 درصد از مبلغ قرارداد جهانی‌ام کمتر است. پرسپولیس در 15 سال اخیر هیچ وقت چنین مربی به قیمت من نداشته است. پانادیچ و ایگور و مربی بدنساز و باقری و قنبرپور را هم می‌گویم اما دنیزلی چه کارنامه‌ای داشته است؟! آنها گذرنامه دیگری داشته اند.

برانکو گفت: مصطفی دنیزلی دوست بزرگ من است اما او فقط در ایران و ترکیه کار کرده و من دوبار در جام جهانی بوده‌ام و در جام جهانی مقام سومی دارم و در بازی‌های اروپایی بین 8 تیم بودم. با ایران در آسیا سوم شدم. در بازی های آسیایی پوسان اول شدیم. در غرب آسیا که قهرمان شدیم. در کرواسی و چین هم قهرمان شده‌ام و حالا کدام یکی از این مربیان کارنامه من را دارد. آری هان با چین دوم شد که با گاوبندی و کلاهی که سرم ما گذاشتند این مقام را به دست آوردند. البته دمش گرم اما هیچ مربی با رزومه من نبوده است و نصف قرارداد مربیانی که در پرسپولیس بوده‌ام اینجا کار کرده‌ام و طبیعی است که به عنوان یک مربی گران هستم و نمی‌دانم مشکل کجاست و این کار غیر حرفه‌ای است و از نظر حقوقی هم مجازات دارد و اینکه بدون اطلاع تو حقوقت را اعلام کند.

وی در مورد اینکه فصل گذشته نیز مبلغ قراردادها منتشر شده بود، گفت: کدام مرجع به آنها اجازه داده که چنین کاری بکنند؟ به خاطر باشگاه‌ها آنها سرکار هستند و باشگاه‌ها قائم به آنها نیستند و آنها قائم به باشگاه‌ها هستند.

۱۳۹۴/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...