نسخه چاپی

چمران هم مدعی رودخانه‌خواران شد

عکس خبري -چمران هم مدعي رودخانه‌خواران شد

به گزارش نما - مهر نوشت: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در لواسان و فشم، گفت: آنها که مجوز پولی داده‌اند باید پاسخگو باشند.
مهدی چمران افزود: متاسفانه میزان تخلفات مجاز به حدی بوده که باید آنهایی را که مجوز خلاف داده‌اند، به دادگاه کشانند و از آنها سئوال شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم که ساختمان‌های بسیاری را نه در حریم رود که گاه در بستر رود ساخته‌اند و این به هیچ وجه نمی‌تواند توجیه داشته باشد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به یکی از هتل‌های این منطقه، گفت: گزارش این هتل به کمیسیون ماده ۹۹ رسیده‌ و معتقدم باید در این زمینه‌ها جدی‌تر برخورد شود.
چمران با اشاره به اینکه باید خانه‌های غیرمجاز تخریب شوند، افزود: آنهایی که این مجوزها را دادند، باید هم پاسخگو باشند و هم هزینه‌ها را پس بدهند.
گفتنی است، پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس چندی پیش با تاکید بر اینکه انسان از این حجم تخلف و سوءاستفاده در منطقه فشم و لواسان متاسف می شود، گفت: ما وقتی می‌بینیم زمین خواران و کوه خواران در جلوی چشم مسئولین محلی از جمله فرماندار، بخشدار، شهردار، شورای شهر، مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مسئولین به این کارها دست می زنند و آنها هیچ توجهی ندارند و اقدام خاصی انجام نمی دهند و حتی بعضا خود را بی اطلاع نشان می دهند، متاسف می‌شویم.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...