نسخه چاپی

سرمربی آمریكا: ساختار تیمی آمریكا از ژاپن بهتر بود

سرمربی تیم ملی والیبال آمریكا گفت: ساختار تیمی ما از ژاپن بهتر بود و به همین دلیل موفق به شكست این تیم شدیم.

به گزارش نما ، جان اسپرو پس از پیروزی شاگردانش برابر ژاپن میزبان جام جهانی در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ژاپن در ست اول در دفاع بسیار عالی کار کرد و ما را مجبور کرد که بسیار منظم و با دقت بازی کنیم.
وی با بیان اینکه ژاپن در ست دوم نیز سرویس های خوبی زد، گفت: در ست‌های سوم و چهارم بود که تیم ما راه بازی با ژاپن به دست آورد یافت. در واقع ساختار تیمی بهتر، دلیل برد امروز ما برابر ژاپن بود. در این دیدار دفاع دو تیم بیش از سرویس تعیین کننده بود. البته ژاپن هم با تمام وجود بازی کرد.
ماساشی نامبو، سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن نیز در این نشست خبری گفت: ایشیکاوا روز گذشته خیلی خوب ظاهر شد، بنابراین می دانستیم تیم آمریکا تلاش خواهد کرد تا او را از جریان بازی خارج کند. آمریکا از سطح بالاتری در والیبال و زدن سرویس نسبت به ژاپن برخوردار است.
وی تصریح کرد: ما در دریافت سرویس ها در طول بازی دچار مشکل بودیم. با تمرکزی که آنها روی ایشیکاوا داشتند ما عملا یکی از حمله کننده‌های خود را از دست داده بودیم. در کنترل سرویس های پرشی بازیکنان آمریکا اصلا موفق نبودیم و دریافت هایمان تحت تاثیر این سرویس ها ناقص بود. البته ما هم در سرویس خوب کار کردیم.
دیوید لی، کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا نیز گفت: بازی خوبی بود. ما در اکثر لحظات بازی عملکرد خوبی داشتیم. ژاپن در ست دوم در دفاع خوب بود و به همین دلیل نتوانستیم پیروز این ست باشیم. ژاپن بازیکنان خوبی دارد که در آینده خواهند درخشید.
شیمیزو، کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن نیز در این نشست خبری گفت: ما در ست های اول و دوم از نظر سرویس نسبت به تیم آمریکا برتری داشتیم، اما آنها در ست های سوم و چهارم در زدن سرویس بهتر کار کردند.
وی ادامه داد: اگر در ست های سوم و چهارم در کسب امتیاز بهتر کار می کردیم، می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. استراتژی آنها در زدن سرویس به دفاع کناری با موفقیت همراه بود. ما با پاس های بهتر قادر به رقابت با هر تیمی هستیم.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...