نسخه چاپی

دوست پسر فرح پهلوی كیست

عکس خبري -دوست پسر فرح پهلوي کيست

فرح دیبا اکنون نزدیک به ده سال است که حتی بصورت علنی در کلیه مهمانی ها با این جوان 32 ساله حضور می یابد . فرح چه در پاریس و فرانسه و آمریکا و چه در خارج از این دوکشور، در مهمانی هایی که شرکت می کند، همراه با این جوان که دارای ظاهری آرایش کرده است حاضر می شود ...
فرح پهلوی که گهگاهی اپوزوسیون از او به عنوان خانمی پاکدامن صحبت به میان می آورند و سلطنت طلب ها و یاران او بارها اعلام کرده اند که وی همچنان به محمدرضا پهلوی وفادار است، اخیرا در برخی محافل در کنار یک جوان مشاهده شده که ظاهرا دوست پسر فرح معرفی شده است.

سلطنت طلب ها در این رابطه با تعصب زیاد معتقدند که فرح دیبا، تاکنون به کسی علاقه نشان نداده و او را از زنان وفادار ایرانی به شوهران خود محسوب می کنند که حتی پس از مرگ شوهر با تمامی وجود، سعی کرده به او وفادار بماند.



با این که بارها در فیلم های مستند و دیدارها و مصاحبه های دوستانه، به خصوص در فیلم " من و ملکه" که فیلم ساز آن یک چپگرای مخالف رژیم شاه بوده، این موضوع مطرح شده و از ملکه سابق سوال کرده اند که آیا به کسی علاقه مند هستید و بعد از مرگ شاه، با کسی رابطه عاطفی داشته اید یاخیر؟ اما هر بار با یک پاسخ مواجه شده اند که کسی جرات نکرده که به من ابراز علاقه کند، چون من همسر شاه و مادر ولیعهد و نایب سلطنه، بوده ام وکسی جرات ابراز آن را نداشته و برای من هم این نیاز ایجاد نشده که بخواهم به کسی علاقه نشان دهم یا شرایط را به گونه ای شکل دهم که یک رابطه عاطفی داشته باشم.

من در جامعه ایران، جایگاهی داشته ام که این نوع روابط و این نوع ابراز علاقه ها و عشق ها و رابطه ها، در من جایی ندارد و جایگاه خاصی که داشته ام موجب شده که رابطه خصوصی معمولی مانند دیگران نداشته باشم.

اما با این حال، فرح دیبا اکنون نزدیک به 10 سال است که حتی بصورت علنی در کلیه مهمانی ها با این جوان 32 ساله حضور می یابد . فرح چه در پاریس و آمریکا و چه در خارج از فرانسه و آمریکا، در مهمانی هایی که شرکت می کند، همراه با این جوان که دارای ظاهری آرایش کرده است حاضر می شود و به راحتی و بدون پنهان کاری می توان فرح دیبا آخرین ملکه ایران و همسر محمدرضا پهلوی را در کنار یک جوان 32 ساله مشاهده کرد...

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...