نسخه چاپی

تامین امنیت انتخابات و اربعین ماموریت ویژه پلیس

فرمانده نیروی انتظامی با تاكید بر اهتمام ویژه به تكریم ارباب رجوع در رده های مختلفنیروی انتظامی گفت: تامین امنیت انتخابات و اربعین، دو ماموریت ویژه پلیس در سالجاری است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسين اشتری در آخرين برنامه سفر به استان ايلام ساعتي پيش با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي اين استان به جمع نتايج نظارت و بازرسي از رده هاي مختلف پليس ايلام پرداخت.
فرمانده نیروی انتظامی با تاکيد بر اهتمام جدي به تکريم ارباب رجوع در رده های مختلف انتظامي کشور، گفت: آموزش کارکنان در اين راستا باید ارتقاء پيدا کند.
وي با اشاره به اينکه نظارت ها و بازرسی ها در نیروی انتظامی حرکت خوبی است، گفت: باید اين فرصت را مغتنم شمرد و از آن در جهت افزايش کارايي رده ها استفاده کرد.
سردار اشتري با مطلوب ارزيابي کردن اقدامات پليس در استان ايلام گفت: نتايج بازرسی ها و ارزيابي به عمل آمده حاکي از عملکرد خوب و رو به رشد استان در خيلی از موضوعات بوده و نسبت به دوره قبل ارتقاء پيدا کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی تاکيد کرد: صيانت و معيشت کارکنان اين نيرو بايد به طور جدی پيگيري شود.
وی افزايش ۴۳ درصدی کشفيات مواد مخدر در سال ۹۳ را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: بايد اين روند در سال ۹۴ نيز استمرار داشته باشد.
سردار اشتری در ادامه از اربعين و انتخابات به عنوان دو ماموريت ويژه پليس در اين استان نام برد و گفت: در موضوع اربعين اقدامات خوبی صورت گرفته و بايد تا حصول نتيجه که برگزاری حماسه اربعين در کمال آرامش و امنيت است، ادامه يابد.
وي تصریح کرد: در موضوع اربعين نيرو و امکانات از ناجا به استان ايلام تزريق خواهد شد.
وی با تاکيد بر برنامه ريزي دقيق براي تامين امنيت انتخابات، ابراز اميدواري کرد: با تمهيدات در نظر گرفته شده، انشاالله انتخاباتي امن و ارام با حداکثر مشارکت مردم داشته باشيم.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...