نسخه چاپی

عملیات ویژه ارتش سوریه در السویداء

منابع سوری از عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه علیه تروریست‌های داعشی در حومه السویداء و هلاكت ده‌ها تروریست در اطراف فرودگاه دیرالزور خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، خبرگزاری سوریه گزارش داد یک یگان از نیروهای ارتش سوریه، در یک عملیات منحصر به فرد در حومه شمال شرقی السویداء،شماری از تروریست‌های داعشی را از پای درآوردند.

یک منبع نظامی درباره جزئیات این عملیات گفت نیروهای ارتش سوریه صبح روز پنجشنبه، یک عملیات منحصر به فرد علیه تروریست‌های داعشی در حومه شمال شرقی السویداء انجام دادند.

این منبع افزود نیروهای ارتش سوریه پس از زیر نظر گرفتن تجمع تروریست‌های داعشی و خودروهای آنها در اطراف تل صعد(تپه صعد) در حومه شمال شرقی السویداء،آنها را هدف حمله قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام جنگ‌افزارهای آنها منجر شد.

این عملیات یک روز پس از موفقیت نیروهای ارتش و گروه‌های دفاع مردمی در دفع حمله یک گروه تروریستی وابسته به داعش به تل البثینه بود که در نتیجه آن شماری از اعضای این گروه کشته و یا زخمی شدند و بقیه هم پا به فرار گذاشتند.

کشته شدن ده‌ها داعشی در اطراف فرودگاه دیرالزور

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه توانستند ده‌ها تروریست داعشی را در اطراف فرودگاه دیرالزور از پای درآورند.

بر اساس گزارش منابع میدانی در دیرالزور، نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های ملی، تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به فرودگاه نظامی دیرالزور را ناکام گذاشته و خسارت‌ها و تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

این منابع افزودند تروریست‌های داعشی پس از منفجر کردن پنج خودروی بمبگذاری شده از سمت شرقی فرودگاه دیرالزور برای نفوذ به داخل آن تلاش کردند، اما واحدهای حمایتی فرودگاه با تروریست‌ها مقابله کردند که در نتیجه،‌ده‌ها تروریست کشته و یا زخمی شدند و تعداد زیادی از جنگ افزارهایشان منهدم شد.

منابع سوری گفتند یگان‌هایی از ارتش سوریه، تجمعات تروریست‌های داعشی و مخفیگاه‌های آنها را در مناطق مختلف اطراف فرودگاه دیرالزور به شدت گلوله باران کردند که این حملات به کشته شدن شماری از تروریست‌ها منجر شد.

۱۳۹۴/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...